Seznam.cz přichází s blogovou platformou na steroidech. Platforma Seznam Médium nabízí i možnost monetizace

29. 11. 2022 | redakce, TZ
Homepage Seznam.cz je jedním z nejlepších generátorů návštěvnosti na českém internetu. Až tam do sekce Newsfeed to mohou dotáhnout články z nově uvedené platformy Seznam Médium nabízející prostor pro publikování autorských článků a komentářů. S tím spojeným lákadlem je i možnost monetizace a platforma už v den otevření láká zajímavé autory.

Seznam.cz spustil novou službu. Platforma Seznam Médium nabízí prostor pro publikování autorských článků a komentářů. Kvalitní příspěvky mají šanci objevit se na domovské stránce Seznam.cz v sekci Newsfeed a jejich autoři mohou následně získat podíl z příjmu reklamy, která se zobrazí u jejich článků. První příspěvek na Seznam Médium napsal zakladatel a majitel Seznamu Ivo Lukačovič.

Služba je určena jak odborníkům a již publikujícím autorům, tak široké veřejnosti, a umožňuje vytvoření vlastního redakčního prostoru. „Po diskuzním modulu je to další krok v naší strategii socializace a platformizace Seznamu,“ říká člen představenstva Seznam.cz Matěj Hušek.

Všechny texty, které uživatelé nahrají do Seznam Médium, se okamžitě objeví na jejich autorských profilech, které budou veřejně dostupné. „Příspěvky budou následně procházet naši editoři a ty nejlepší zařadí do algoritmicky doporučovaného Newsfeedu. Články se tak dostanou na naši domovskou stránku,” vysvětluje fungování služby Martin Štverák, produktový manažer Seznam.cz. Editoři nebudou zasahovat do obsahu jednotlivých textů, ale budou s autory komunikovat v případě výskytu hrubých gramatických chyb či porušení dodržování podmínek služby.

Na platformě Seznam Médium bude možné publikovat i takové texty, které jejich autor zveřejní jinde v online i offline prostoru. Musí se však jednat o příspěvky autorské, nikoli převzaté. Všichni zapojení autoři budou mít od Seznamu k dispozici sadu fotografií, kterou budou moct využívat k vizuálnímu oživení svých příspěvků.

Blogové sekce nabízí třeba iDnes nebo Aktuálně.cz, kde je mimo samotné platformy pro publikaci lákadlem především možnost dosahu. Tu může Seznam.cz nabídnout větší, obzvláště s možností dostat se na homepage Seznamu v sekci Newsfeed — tedy do vrcholného zdroje návštěvnosti na českém internetu. A s vysokou návštěvností může přijít i monetizace.

V případě, že články jednoho autora získají dohromady přes 100 000 zobrazení, může se takový autor zapojit do partnerského programu Seznamu a svůj obsah monetizovat. Rozdělíme se s ním o příjmy z reklamy zobrazené u jeho článků,” říká Jiří Vítek, ředitel Divize Obsahových služeb a sociálního ekosystému.

Seznam Médium poběží na technologické platformě ČNS-X, kterou využívají všechny obsahové služby společnosti Seznam.cz. Počet článků na jednoho autora není nijak omezený a všechny mohou být zařazené do konkrétních obsahových a tematických kategorií, které budou postupně přibývat spolu s obsahem. Mimo Lukačoviče jsou už dnes, v den uvedení platformy, k vidění texty renomovaných autorů či projektů: například specialisty na vzdělávání a mluvčího elfů Boba Kartouse, překladatele Viktora Janiše nebo podcastu Kecy a politika

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: