SizeID zkouší investiční crowdfunding kampaní na portálu Fundlift. Vybralo už téměř 2 miliony

5. 12. 2016 | Jakub Hort
S výběrem správné velikosti oblečení pomůže startup SizeID, který hledá investory na crowdfundingovém portálu Fundlift.



Mnoho
e-shopům nejen na českém trhu dělá vrásky na čele jedna zásadní věc. Vracení oblečení kvůli nesprávně zvolené velikosti. To může jen v měsíčním horizontu zvýšit náklady až o desítky tisíc. Nemluvě o ztracených příležitostech u všech těch lidí, co si neobjednají oblečení, protože se bojí, že jim nebude sedět. Tento problém se snaží řešit startup SizeID, který momentálně hledá investory na portálu Fundlift. Finanční injekce by měla významně podpořit další rozvoj projektu a expanzi střední a východní Evropy.

SizeID vám jednoduše doporučí vhodnou velikost oblečení ještě předtím, než si ho budete moci skutečně vyzkoušet. E-shopy mají obvykle na svých stránkách komplikované tabulky, ve kterých se zorientuje pouze zkušený analytik, a tak si zákazníci raději objednají více velikostí stejného kusů oblečení a nepadnoucí  pošlou zpátky, protože zákonná lhůta na vrácení zboží při online nákupu je 14 dní. SizeID ale přišlo s řešením, jak sjednotit velikostní tabulky zavedených značek a buduje vlastní rozsáhlou databázi standardizovaných velikostních specifikací.
 
„SizeID dnes využívá více než 13 tisíc registrovaných uživatelů, mobilní aplikace má téměř 10 tisíc instalací a databáze obsahuje přes 360 značek oblečení, pro které umíme doporučit správnou velikost,“ říká Jakub Šindelář, jeden ze zakladatelů SizeID.
 
Plány mají ovšem mnohem smělejší. A k jejich naplnění potřebují prostředky pro zahraniční expanzi. Již dříve investovala do projektu SizeID logistická firma Zásilkovna.cz v jejíž čele stojí Simona Kijonková, která na konci roku 2015 získala 11 % podíl SizeID. Nyní je možné na portálu Fundlift konvertibilní investiční certifikát, který nabízí pevně stanovené zhodnocení finančních prostředků atraktivní úrokovou sazbou 10% p.a. se splatností 4 roky. Cílem projektů SizeID je získat investici ve výši 3 miliony korun a téměž ze dvou třetin ho už má splněný.

Prostředky získané z emise plánuje využít pro naplnění strategického plánu pro rok 2017 a navazujících let. Do tohoto plánu spadají hlavně cíle rozšíření týmu v oblasti marketingu a obchodu, účast na konferencích a online propagace B2B i B2C. Počítá se také s dalším rozvojem služby a to především integrací SizeID do významných platforem a vývojem pluginů do e-shopových systémů.

Ke splatnosti certifikátu získaného při investici na portálu Fundlift dojde na začátku roku 2021. Do té doby plánuje SizeID zvýšit dosáhnout na 2 000 obsluhovaných e-shopů. V předpokládaném vývoji hospodaření společnosti dosáhne SizeID poprvé na zisk v roce 2019. Očekávaný poplatek za služby SizeID se pohybuje na úrovni 40 dolarů měsíčně/ 950 korun.

Zdroje: SizeID,Fundlift

Štítky dokumentu: Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: