Sklik otvírá partnerskou síť a připravuje regionální cílení

3. 8. 2010 | TZ
Česká portálová jednička Seznam.cz otevírá na své PPC službě Sklik registrace pro partnerské weby. Od 19. července mohou Sklik využít všichni, kdo mají zájem o kontextovou reklamu na svých webových stránkách nebo blogu. Vlastní verzi Skliku uvedl Seznam.cz na trh v únoru letošního roku.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Česká portálová jednička Seznam.cz otevírá na své PPC službě Sklik registrace pro partnerské weby. Od 19. července mohou Sklik využít všichni, kdo mají zájem o kontextovou reklamu na svých webových stránkách nebo blogu.
Vlastní verzi Skliku uvedl Seznam.cz na trh v únoru letošního roku. V té době také avizoval rozšíření této dynamické PPC služby o širokou partnerskou síť, díky níž by kontextovou reklamu mohli na svých stránkách provozovat další majitelé webů nebo blogů. Během posledních týdnů probíhalo testování systému Sklik na vybraných webech a od pondělí 19. července S klik otvírá registrace pro všechny zájemce.

„Usilujeme zejména o oborově zaměřené servery například na motorismus, bydlení či cestování. U těch lze přepokládat vyšší míru prokliku na inzeráty,“ říká manažer Skliku Pavel Šoun.

V současné době už v síti Skliku figurují někteří významní hráči na trhu, např. weby televize Nova, Deník.cz, Volny.cz a dalších. Podmínky registrace komunikuje Seznam.cz prostřednictvím blogu Skliku. Připravuje také informaci a manuál pro inzerenty.

Proč partnerská síť

Cílem partnerské sítě Skliku je především vytvoření unikátního českého systému pro rozsáhlou inzerci na všech webech zapojených do tohoto partnerského programu. Ti majitelé webových stránek, kteří dosud využívali méně výkonnou kontextovou reklamu, mohou nyní přijít k výrazně vyšším příjmům.

„Díky velmi dobré schopnosti Skliku cílit na kontext článku a díky naší široké základně klientů věříme, že inzerentům Skliku přivedeme vysoký počet návštěvníků na jejich stránky a partneři obsahové sítě získají z těchto prokliků zajímavou provizi“ říká produktový manažer Skliku Jiří Chomát.

Pro inzerenty v Skliku bude přitom velmi důležité sledovat denní statistiky, aby výkon svých kampaní mohli efektivně vyhodnocovat. Pro první týdny připravuje tým Skliku také několik informačních článků s tipy pro správné nastavení kampaní pro obsahovou síť.

Budoucnost PPC reklamy

Sklik během příštích týdnů plánuje uvést ještě jednu novinku. Pro inzerenty, kteří potřebují využít PPC reklamu ve vyhledávání a v obsahové síti jen v rámci svého regionu, nasadí tzv. regionální cílení inzerátů. Tedy možnost zacílit Sklik jen na vybraný region a přivést na stránky inzerenta jen ty klienty, kteří jsou v dosahu. Další plánovaná funkce, která bude spuštěna o něco později umožní zobrazit u inzerátu Skliku také lokální informace jako jsou adresa provozovny nebo mapa.

Štítky dokumentu: PPC

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: