Škoda bude muset přesvědčit Rusy, proč kupovat minivozy

18. 1. 2011 | RaTP
Dobře postavený marektingový a zejména komunikační mix bude muset nasadit Škoda, která se chystá příští rok prorazit na ruský trh se svým vozem z rodiny nazývané pracovně "New small family". Podle některých odborníků není ruský trh na malé třídvéřové vozy ještě připravený a prodeje nemusí být tak optimistické, jak si Volkswagen představuj.

"Nové" logo Škody., zdroj: archiv

Dobře postavený marektingový a zejména komunikační mix bude muset nasadit Škoda, která se chystá příští rok prorazit na ruský trh se svým vozem z rodiny nazývané pracovně "New small family". Podle některých odborníků není ruský trh na malé třídvéřové vozy ještě připravený a prodeje nemusí být tak optimistické, jak si Volkswagen představuj.

Skepticky proti záměrům škody vystoupil například ředitel společnosti Avtostat Sergej Celikov. Podle něj nebude moci Škoda pracovat s největším esem v rukávu, kvůli kterému by si Rusové byli ochotni malé auto pořídit - tedy cenou. Dovozní clo na nový model Škody totiž zvedne cenu minivozu zhruba o třetinu - tedy vysoko nad cenu větších a silnějších automobilů konkurence.

Agentury odcitovaly také ruský list Vedomosti, který jednoduše konstatoval, že minivozy v Rusku nejsou příliš populární.

Naopak Škoda se případných komplikací nebojí. Nový malý model by měl sloužit především majetnějším Rusům jakožto druhé nebo třetí auto. Výhodovu má být například automatická převodovka, který automobil nabídne. To jej zatraktivní zejména pro ženy. A tento segment není v Rusku nikterak malý. Je tedy pravděpodobné, že dobře postavenou kampaní by se z něj dal ukousnout uspokojivý počet zákazníků.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: