Slováci nakupují v eshopech o čtvrtinu méně než Češi

13. 10. 2010 | JTO
Průzkum společnosti GfK, který realizovala pro klienta MasterCard přinesl zajímavá čísla o online nákupech Čechů a Slováků. Mimo jiné z něj vyplynulo, že Češi online nakupují výrazně víc než jejich východní kolegové. Zatímco 44 % Čechů uvedlo, že online nákupy využívá, u Slováků to bylo pouhých 33 % dotázaných.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Průzkum společnosti GfK, který realizovala pro klienta MasterCard přinesl zajímavá čísla o online nákupech Čechů a Slováků. Mimo jiné z něj vyplynulo, že Češi online nakupují výrazně víc než jejich východní kolegové.
Zatímco 44 % Čechů uvedlo, že online nákupy využívá, u Slováků to bylo pouhých 33 % dotázaných. Slováci však častěji využívají k úhradě platební kartu (41 % dotázaných), kdežto Češi častěji platí jiným způsobem - hotově při přebrání, na dobírku nebo pomocí mikroplateb. Kartu používá asi 34 % dotázaných Čechů.

Oba národy však považují nakupování na internetu za víceméně bezpečné - Češi ze 64 %, Slováci z 58 %.

A za co nejvíce utrácíme? Oba národy kupují nejčastěji elektroniku, Češi pak na druhé příčce mají oblečení a módní doplňky a knihy a média, kdežto Slováci mají na druhé příčce knihy a média a módu na pozici třetí.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: