Tesco v Číně plánuje do pěti let zečtyřnásobit objem prodejů

29. 11. 2010 | TAM
Čínský retaliový trh je podle významných globálních hráčů zlatým dolem a kdo jej dnes obsadí, ten bude v budoucnu čerpat nejvíce jeho výhod. Nejnověji svoji strategii rozvoje na čínském trhu představilo britské Tesco. To pro deník The Telegraph oznámilo, že na číském trhu do pěti let zečtyřnásobí své prodejní objemy. Přibližně by se mělo jednat o částku čtyř miliard dolarů.

Tesco, zdroj: www.tesco.cz

Čínský retaliový trh je podle významných globálních hráčů zlatým dolem a kdo jej dnes obsadí, ten bude v budoucnu čerpat nejvíce z jeho výhod. Nejnověji svoji strategii rozvoje na čínském trhu představilo britské Tesco. To pro deník The Telegraph oznámilo, že na číském trhu do pěti let zečtyřnásobí své prodejní objemy. Přibližně by se mělo jednat o částku čtyř miliard dolarů.

Cesta, jakou toho Tesco dosáhne, je založená především na expanzi. Počet marketů se má více než zdvojnásobit - současných 82 hypermarketů by se mělo navýšit na 200. Kromě toho by se mělo otevřít minimálně 50 center konceptu "Lifespace". Jejich příprava a výstavba v následujících pěti letech spolkne dvě miliardy dolarů.

Tesco by si svojí strategií rádo zopakovalo úspěch, kterého před patnácti lety dosáhlo v Jižní Korei. Tam se během krátké chvíle stalo hráčem na trhu číslo dvě. Zkušenosti z tamního trhu tak mají pomoci i při současné čínské expanzi.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: