Třetí ročník IIK Grand Prix 2013 se blíží!

29. 4. 2013 | Petr Michl

Institut interní komunikace vyhlásil již třetí ročník IIK Grand Prix 2013, soutěže projektů z oblasti interní komunikace a souvisejících oborů z české a slovenské business praxe. Soutěž je určená všem, kteří se nějakým způsobem podílí na interní komunikaci, a to bez ohledu na fakt, zda je daná organizace členem Institutu Interní Komunikace.



Ročník 2013 bude stejně jako minulý rok rozdělen na šest hlavních soutěžních kategorií:

Digitální nástroje interní komunikace
Do první kategorie se mohou hlásit firemní intranety, sociální média, mobilní aplikace a další nástroje běžně používané pro komunikaci v digitálním prostoru.

Tištěné nástroje interní komunikace
Druhou kategorie může obsahovat různé časopisy, brožury, letáky, plakáty a podobné materiály určené pro interní publikum organizací.

Osobní nástroje interní komunikace
Tato kategorie je zaměřená na firemní eventy, konference a další Osobní nástroje interní komunikace.

Netradičních formátů/realizace interní komunikace
Čtvrtá kategorie pak není specifikována po obsahové stránce, ale spíše po stránce přístupu ke komunikační kampani. Jedná se totiž o kategorii Netradičních formátů/realizace interní komunikace jako jsou například různé guerilla či virální kampaně.

Krátkodobé strategie
Poslední dvě soutěžní kategorie jsou zaměřené na firemní strategii. První z nich na ty krátkodobé, zařazují se mezi ně jednorázové komunikační kampaně, popř. kampaně v délce do tří měsíců trvání.

Dlouhodobé strategie
V kategorii dlouhodobých strategií jsou kampaně běžící opakovaně nebo v délce nad tři měsíce.

Hlavním kritériem hodnocení přihlášených prací je, nakolik efektivně byly provedeny. Toto kritérium hodnotí nastavení a splnění komunikačních cílů, zvolenou komunikační techniku, poměr ceny a celkového přínosu kampaně a srozumitelnost a přehlednost obsahu komunikace. Druhé kritérium hodnotí kreativitu dané práce s ohledem na samotný nápad nebo nápaditost řešení dané komunikační situace a na její vizuální a jazykovou propracovanost. Posledním hodnotícím kritériem je pak tzv. novátorství dané práce, tj. úroveň originality řešení a její přínos a možnost dalšího použití nejen v dané organizaci, ale i v celém oboru interních komunikací.

Odborná porota, složená z předních osobností interní komunikace, bude volit vítěze v jednotlivých kategoriích ve dvou kolech. První kolo spočívá v bodovém ohodnocení práce každým členem poroty, přičemž 50% prací s nejvyšším počtem bodů postoupí do kola druhého, kde jsou na základě všeobecné diskuse zvoleni vítězové každé kategorie.  Ke každé práci bude pro zachování objektivity a poskytnutí cenné zpětné vazby vyhotoveno hned několik posudků. Pokud se členové poroty shodnou, že některá z prací sice nemá nejvíce bodů, přesto nese zajímavý nápad nebo myšlenku, je možné po shodě poroty ocenit práci speciální Cenou poroty IIK Grand Prix. Složení poroty je:

  • Tomáš Poucha – spoluzakladatel IIK, Savoir faire
  • Dana Poul-Graf – spoluzakladatelka IIK, DHL IT Services
  • Denisa Kasl Kollmannová - pedagog, Univerzita Karlova
  • Petr Sedláček – kouč a lektor, člen odborné rady IIK, Dvůr Sychrov
  • Martin Onofrej – spoluzakladatel AICO, PMP Group
  • Lenka Šilerová - Executive Director Ipsos Loyalty
  • Jana Holá – pedagog, člen odborné rady IIK, Univerzita Pardubice
  • Alena Kazdová – šéfredaktorka HRM, Economia
  • Jan Chudomelka - online marketing consultant, Etnetera
  • Petr Růžička – akreditovaný kouč, trenér, konzultant, klinický psycholog
  • Martin Marušinec – creative director, Touch Branding

Stejně jako v letech minulých, i letos se vítězové jednotlivých kategorií zúčastní mezinárodní soutěže FEIEA Grand Prix. V loňském ročníku této soutěže se z prací vycházejících z české soutěže IIK Grand Prix 2012 nejlépe umístily práce z dílny DHL IT Services se svými osobními nástroji interní komunikace (Virtuální konference, Management Webcast Forum) a dlouhodobá komunikační strategie pojišťovny ING při komunikaci jejich nové firemní filozofie (Zlatá pravidla). Další informace o vítězích loňského ročníku IIK Grand Prix 2012 můžete najít na webových stránkách Institutu Interní Komunikace, www.institutik.cz .

Do soutěže IIK Grand Prix 2013 se můžete přihlásit pomocí online aplikace na stránkách Institutu Interní Komunikace až do 24.5.2013. Slavnostní vyhlášení vítězů pak proběhne o necelé dva týdny později, a to ve čtvrtek 6.6.2013.

Štítky dokumentu: Interní komunikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: