Uzávěrka pro přihlášky na Internet Effectiveness Awards se blíží!

19. 12. 2013 | rd
V soutěži Internet Effectiveness Awards jde o efektivitu, nikoliv o velikost či rozsah řešení. Uzávěrka pro přihlášky se blíží!

Soutěž Internet Effectiveness Awards ocení již po osmé efektivní a funkční řešení při online a internetové komunikaci. Zúčastnit se mohou nejen firmy či agentury, ale také neziskové organizace nebo fyzické osoby. Uzávěrka pro přihlášky do soutěže je 17. ledna 2014.

Soutěžit se v tomto ročníku bude v 9 kategoriích, mezi kterými nechybí cena o nejlepší online obchod, bankovní nebo finanční služby, ale ani kultura a zábava nebo neziskový sektor.

Internet Effectiveness Awards si klade za cíl oceňovat internetová řešení, která mají měřitelný výsledek. Proto, že jde o efektivitu, nikoliv o velikost či rozsah řešení, mohou vedle sebe být hodnoceny malé i velké firmy.

„Obecně by se dalo říci, že si opravdu ceníme internetových služeb, nástrojů nebo kampaní, které vybočují. Ať už je to vysokým ziskem, nebo návratností, neotřelostí a s tím spojenou medializací, nebo vysokou přidanou hodnotou pro uživatele," říká k hodnocení Josef Drobílek, marketingový specialista Hypoteční banky a jeden ze členů osmnáctičlenné poroty soutěže. Pokud má zmínit konkrétní příklad, dodává: „Dobře si z minulých let pamatuji například na kampaň na Ford B-max, která měla za následek desítky prodaných aut ještě ve chvíli, kdy zmíněný model vozu ani nebyl na trhu."

Tento rok Asociace.biz, která soutěž pořádá, přidala také možnost přihlášení od nečesky mluvících firem a osob. Anglická verze pravidel pro přihlašování je k dispozici ke stažení na www.iea.cz/english.

Vítězové jedné z letošních 9 kategorií získají zajímavé ceny, které ocení nejen jednotlivci, ale především firmy. Mezi nimi nebudou chybět vouchery na přípravu firemních grafických materiálů, licence na software od firmy Atlassian či vouchery na práci online agentury Wunderman.

IEA je prestižní soutěží, která oceňuje obchodní a ekonomické přínosy webů, B2B systémů, portálů, projektů na sociálních sítích či mobilních aplikacích.
Vítězové jednotlivých kategorií jsou ceněni za schopnost využít internetu k oslovení svých klientů, k zefektivnění svého byznysu a k lepší komunikaci se svými zákazníky či zaměstnanci.
Zájemci se mohou přihlásit již nyní. Uzávěrka pro soutěžící je 17. ledna 2014!

Slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční v 2. polovině března 2014 v Praze.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: