Za dva týdny začíná Marketing Festival, v Ostravě proběhne zatím největší ročník

6. 10. 2016 | redakce
V pořadí již čtvrtý a zatím největší ročník Marketing Festivalu bude zahájen již za dva týdny v Ostravě. K dispozici je už jen posledních padesát vstupenek.



V pořadí již čtvrtý a zatím největší ročník Marketing Festivalu bude zahájen již za dva týdny v Ostravě. Během čtyř dnů promění Dolní oblast Vítkovice na centrum české scény digitálního marketingu. Bohatý program s více než padesáti řečníky a lektory je připraven pro rekordních 1 500 účastníků. Oblíbenost festivalu potvrzuje i fakt, že se polovina vstupenek prodala během prvních osmi minut prodeje již v dubnu.

Velký zájem o festival nás velmi těší, potvrzuje, že účastníky akce baví a je pro ně přínosná. Současně se nám potvrdilo, že přesunutí akce do Ostravy byl dobrý krok. Oblast Dolních Vítkovic má nezaměnitelnou atmosféru a Gong je nejlepší konferenční prostor u nás.Má mimořádně dobré technické podmínky a je také o padesát procent větší než Janáčkovo divadlo, kde jsme pořádali festival v loňském roce,“ říká Jindřich Fáborský, ředitel Marketing Festivalu.

Marketing Festival je považován za největší českou akci věnovanou digitálnímu marketingu a letošní program to potvrzuje. Návštěvníky čeká v pátek a sobotu dvanáct hlavních přednášek v sále multifunkční haly Gong, deset čerstvých případových studií a nově panelová diskuse. Ve čtvrtek je možné vybírat ztřiceti odborných workshopů. Ani tím však nabídka nekončí – vedle festivalu budou v Ostravě i další marketingové akce, které se obvykle konají v Brně či Praze. Jedná se o Poslední středu z produkce H1.cz, PPC OFFLINE od agentury KOFEIN, E-shopistu s marketingovým ředitelem Alza.cz pořádaného Acomware či Setkání copywriterů OVACOPI. Tyto akce budou přístupné i pro ty, kdo nenavštíví festival.

Celým Marketing Festivalem bude provázet Cyrus Shepard, moderátor a expert na SEO z amerického Seattlu. Jedná se o akci mezinárodní, výhradně v anglickém jazyce, pro účastníky je připraven simultánní překlad do sluchátek zdarma. Z doprovodného programu stojí za zmínku PechaKucha Night Ostrava, která se uskuteční na závěr hlavního programu v sobotu 22. října v sále Gong. Na návštěvníky, kteří nebudou znaveni denním programem, čekají čtyři večírky, z nichž závěrečný v Dolní oblasti Vítkovice nabídne několik pódií a řadu interpretů. Bude mezi nimi například Franck Rivoire alias DANGER, který sklidil úspěch na hudebním festivalu Colours of Ostrava.

Akce, která se koná od 19. do 22. října, nabízí k dispozici posledních padesát vstupenek v ceně 8 990 Kč bez DPH. Jděte na www.marketingfestival.cz.

Představení vybraných řečníků

Frederick Vallaeys
(CEO, Optmyzr)

O AdWords ví všechno. Frederick je jednou z největších osobností PPC světa. Byl jedním z prvních zaměstnanců Google a deset let pracoval na vývoji AdWords. Dnes spoluvlastní Optmyzr, dceřinou společnost AdWords.

Kevin Hillstrom
(President, MineThatData)

30 roků praxe v zákaznické analytice a jeden z nejčtenějších blogů v oboru. “Keep your analytics simple” je Kevinovo motto. A těžko byste hledali povolanějšího člověka, který vám prozradí, jak to provést.

Michael Lykke Aagaard
(Senior Conversion Optimizer, Unbounce)

Michael patří mezi světovou špičku v CRO. Sedm let jako konzultant radil firmám, jak z webu vytěžit maximum, v současnosti působí ve firmě Unbounce. Pokud se vám loni líbil Oli Gardner, Michaelova přednáška vás nadchne.

Colin Woon
(Head of SEO, O2 (Telefónica UK))

Colin vede SEO tým britské Telefónicy O2, které za první rok zvýšil návštěvnost z organického vyhledávání o 130 %. Má více něž osmileté zkušenosti se strategickým plánováním a exekucí dlouhodobých SEO strategií na spotřebitelských i B2B trzích.

Jonas Viksten
(Product and Technology Manager, GroupM)

Jonas Viksten je marketér v švédské GroupM, největší síti mediálních agentur na světě. Jeho přístup k paid advertisingu je skutečně inovativní. Využívá v něm nejen ukázkovou práci s daty a analýzu uživatelů, ale také A/B testování a programmatic kampaně.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: