Zásilkovna se stává strategickým partnerem SizeID

25. 1. 2016 | redakce
Zásilkovna.cz spojuje síly s technologickým e-commerce startupem SizeID, který pomáhá určit, jakou máte skutečně velikost u online prodejců oblečení.

Technologický e-commerce startup SizeID spojuje síly s projektem Zásilkovna.cz a jeho zakladatelkou Simonou Kijonkovou, která do SizeID vstupuje majetkově. Synergie těchto projektů přinese online prodejcům unikátní řešení podporující pohodlný a spolehlivý nákup oblečení a módy na internetu. Spolupráce pro SizeID znamená také podporu při chystané expanzi na zahraniční trhy, kde již Zásilkovna úspěšně působí.

SizeID je mladá společnost působící v oblasti e-commerce (založena byla na konci roku 2014).  Jejím cílem je pomoci zákazníkům při internetovém nákupu oblečení – konkrétně tedy zjednodušuje systém výběru vhodné velikosti oblečení pomocí standardizace velikostních tabulek. Dokáže tak doporučit správnou velikost oblečení a bot v různých internetových obchodech.  Odpadá tedy složitý výběr a významně se snižuje riziko vrácení zboží z důvodu špatné velikosti, které představuje ztrátu času i peněz – jak nakupujícího, tak prodávajícího.


Jádro týmu SizedID a Simona Kijonková

Jak říká spoluzakladatel SizeID Adam Bičiště: „Mluvili jsme s mnoha investory.  Spojení se Zásilkovnou nám ale dávalo prakticky od začátku největší smysl, takže jsme nalezli rychle společnou řeč.  Simona má mnoho zkušeností a rozhled v našem oboru. To jí umožňuje vidět dopředu a velmi dobře řídit strategický rozvoj. Růst Zásilkovny dokazuje, že přesně ví, co dělá.’’ SizeID využívá již řada jednotlivců a internetových obchodů (např. snowbitch.com nebo boardstar.cz) a vyvinul i vlastní mobilní aplikaci pro snadný výběr velikosti.


Ukázky vzhledu mobilní aplikace SizeID

“Nákup oblečení online bude mít v nejbližších letech významnou růstovou tendenci. Na druhé straně vnímám určitou bariéru, která některým zákazníkům brání nakupovat oblečení na internetu z důvodu, že si jej předem nemohou vyzkoušet. I v rámci Zásilkovny jsme stále hledali cesty, jak nákup módy online zákazníkům co nejvíce usnadnit, proto mne velmi oslovil projekt SizeID, který problém řeší ještě před jeho samotným vznikem, a tak sníží počet vratek a reklamací na minimální hranici. Jedná se o nejen na českém trhu ojedinělý projekt, který má velký potenciál růstu,” vysvětluje Simona Kijonková.

Zásilkovna za pět let vybudovala síť téměř 500 poboček v Česku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Německu, Rakousku a na Slovensku a prostřednictvím vlastní logistiky pomáhá e-shopům se zajištěním logistiky na míru. Více o projektu SizeID najdete v článku Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend: Český startup SizeID vám chce pomoci vybrat tu správnou velikost oblečení online, který rozebírá jeho funkčnost podrobněji.  

Štítky dokumentu: Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: