Zoot Čechy oslovil, kraluje na něm Sony

1. 10. 2010 | KER
Sociální nakupování, kterému v našich končinách reprezentuje zejména v červnu spuštěný Zoot, si velmi rychle našlo cestu ke své cílové skupině. Vyplývá to z dat uživatelského chování, Zoot uvolnil pro média. Od startu tento první český "nadnakupovač", jehož předobrazem je například Kaboodlem, přivítal více než 400.000 návštěvníků.

Logo Zoot, zdroj: www.zoot.cz

Sociální nakupování, kterému v našich končinách reprezentuje zejména v červnu spuštěný Zoot, si velmi rychle našlo cestu ke své cílové skupině. Vyplývá to z dat uživatelského chování, která Zoot uvolnil pro média.

Od startu tento první český "nadnakupovač", jehož předobrazem je například Kaboodle, přivítal více než 400.000 návštěvníků. E-shopům pak přivedl přes 33 000 potenciálních zákazníků. V současné době se navíc Zoot chlubí velkým nárůstem registrovaných uživatelů. Podle marketingového ředitele Lukáše Kružberského dochází v současné době k registraci až 500 uživatelů denně.

"Aktuálně máme registrováno 17.000 uživatelů a toto číslo se každým dnem zvyšuje," uvedl Kužberský. "Pozadu samozřejmě nezůstává ani naše nabídka. Na konci srpna bylo na Zootu 1.300 vybraných nabídek, dnes mohou zákazníci vybírat z 3.500 nabídek. To je pěkný nárůst o 170%."

A o jaké značky mají uživatelé největší zájem? Na vrcholu žebříčku je firma Sony, následovaná Adidasem, Roxy, Nike a Quiksilverem. Do první desítky se pak ještě dostali Puma, Converse, Apple, Samsung a LG.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: