„Podívej se nahoru. Letadlo!“ Nejkreativnější billboard aerolinek

22. 11. 2013 | Petr Michl

Není billboard jako billboard. Většina z nich se drží tradičních rozměrů a umístění. Mnohdy se stačí z kolejí obvyklých formátů lehce vymanit a na světe je zapamatovatelná instalace. British Airways na to šli jinak. Odlišení u jejich dvou billboardů umístěných na londýnské Piccadilly Street a u silnice v Chiswicku na západ od Londýna vychází především z chytré technologie.


Billboardy rozpoznají přílety a odlety letadel, které se pravidelně vznáší nad daným místem. Když pak dojde k přeletu, na billboardech se zvedne dítě a ukazuje třeba: „Hele, Boeing 747 od BA, let XY mířící do Dubaje. Tato z pohledu diváka jednoduchá hříčka skvěle ilustruje, jak moc je tradiční britský letecký dopravce významná společnost a to, kolik letadel a do jakých lokací létá. Normálního billboardu si ani nevšimnete, u tohoto můžete sedět hodiny a hádat, kam že poletí další letoun na obzoru.

Šéfka marketingu British Airways, Abigail Comber, k nové kampani řekla: „Toto je poprvé ne pouze pro British Airways, ale i pro britskou reklamu. Všichni víme z konverzací s našimi přáteli a rodinou, že lidi přemýšlejí nad tím, kam asi letadla nad jejich hlavou letí, a myslí u toho na exotické destinace. Chytrá technologie umožňuje, aby tato reklama lidi zaujala a odpověděla jim na jejich otázku. Doufáme, že to vytvoří skutečný „wow efekt" a připomene to lidem, jak úžasné je létání a jak přístupný může svět být."

My tleskáme. Takhle chytrý a funkční nápad jsme u outdoor reklamy už dlouho neviděli. Nejlepší je pak na něm jeho novost s každým přeletem. Pokud bude technologie uspokojivě fungovat, věříme, že by se zmíněné billboardy mohly uchytit natrvalo.

Zdroj: Digitallbuzzblog.com

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: