#KFBeerCoaster: Oculus Rift zprostředkoval fanouškům indického piva Kingfisher jízdu na horské dráze

16. 1. 2015 | Petr Michl
Je postavit horskou dráhu fanouškům moc drahý špás? S využitím virtuální reality zprostředkované brýlemi Oculus Rift nikoliv.



"Horská dráha a pivo jdou k sobě, tedy přinejmenším krátkodobě... Rozhodně to je ale zábava, kterou by si naši fanoušci užili,"
uvažovali pravděpodobně v největším indickém pivovaru Kingfisher. Před pár lety by celou myšlenku na okázalou aktivaci fanoušků na hudebním festivalu pravděpodobně zavrhli pro její nákladnost. Nyní si ale mohli ten luxus dopřát, s brýlemi Oculus Rift, které dokážou zprostředkovat audiovizuální zážitek z virtuálního 3D světa.



Samozřejmě musely být s brýlemi synchronizovány speciální sedačky, které se různě naklánějí, vrtí a klepou, aby přiblížily co nejvíce jízdu na horské dráze. Ve výsledku se to ovšem povedlo. Návštěvníkům festivalového stanu Kingfisher se notně zvedla hladina srdečního pulsu (Kingfisher uvádí, že za 3 dny vyvolal 590 000 srdečních tepů, na lidi to ale přepočítat nedokážeme - pozn. red). Adrenalinem nabití dobrovolníci dostali po své jízdě samozřejmě plechovku piva na zklidnění a všichni byli spokojení.



Dle nás to je skvělá ukázka toho, jak lze využít Oculus Rift v marketingu. Virtuální 3D brýle, koupené loni v březnu Facebookem za 2 miliardy dolarů, umí převést lidi doslova do jiných světů. S jejich zdokonalováním může být jejich využití ještě širší.

Zdroj: DigitallBuzzBlog

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: