Adidas chce dobýt Spojené království

31. 5. 2011 | bN
Adidas plánuje využít sponzorství na olympiádě v Londýně v roce 2012 k dosažení svých cílů. Chce předstihnout Nike a stát se vedoucí značkou sportovního oblečení ve Velké Británii.

Adidas plánuje využít sponzorství na olympiádě v Londýně v roce 2012 k dosažení svých cílů. Chce předstihnout Nike a stát se vedoucí značkou sportovního oblečení ve Velké Británii.

Herbet Hainer, výkonný ředitel Adidas Group, řekl pro server Marketing Week, že zviditelnění značky v Londýně v průběhu olympijských her v roce 2012 je klíčovým bodem k uchvácení hlavního soupeře, jímž je značka Nike. Adidas je v současné době druhou největší sportovní značkou ve Velké Británii. Má 15% podíl na 4 miliardovém trhu (uvedeno v librách). Nike zaujímá 18% podíl, a to především díky své nadvládě v hlavním městě.

„Olympiáda je odrazovým můstkem pro náš plán stát se v roce 2015 lídry ve Velké Británii. Nike měl ve velkých městech vždy prvenství, trend se však začíná přesouvat v náš prospěch, a my máme výjimečnou šanci dostat během olympiády situaci pod kontrolu,“ říká Hainer. Jako součást svého přispění ke zvýšení sportovní účasti by chtěl Adidas ještě před začátkem olympijských her otevřít více než 100 venkovních sportovišť AdiZone. Již dříve otevřel 50 bezplatných fotbalových, basketbalových, tenisových a gymnastických sportovišť ve Spojeném království.

 

Zdroj informací: www.marketingweek.co.uk
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: