„The Entrance“ již vstoupil do českých kin!

30. 6. 2011 | HaD
Reklamní spot „The Entrance“, provázející globální kampaň společnosti Heineken, vstoupil do českých kin.

Reklamní spot „The Entrance“, provázející globální kampaň společnosti Heineken, vstoupil do českých kin. Spot míří do sítí kin Palace Cinemas a Cinema City. Promítá se před vybranými filmy v celé České republice.

Spot s netradičním vstupem hlavního hrdiny na scénu se za účasti stovky herců natáčel v luxusním paláci poblíž Barcelony. „The Entrance“ má nestandardní délku – 90 vteřin.

Reklamní spot se v premiéře představil v květnu na prestižním mezinárodním reklamním festivalu PIAF 2011 v Praze. Tam také získal první místo v kategorii pivních reklam.

Od svého uvedení spot i celá kampaň bodují i v řadě dalších soutěží. Na letošním festivalu kreativity Cannes Lions sesbíral 7 prestižních ocenění.

Marketing Journal vás již dříve informoval o spuštění reklamního spotu, pro ty z vás, kteří jej neviděli, nabízíme video znovu.
 

 

Štítky dokumentu: YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.