10 nejúspěšnějších aktérů reklamního průmyslu

10. 5. 2011 | bN
Nikdo by nejspíš nepopisoval rok 2010 jako úspěšný pro reklamní průmysl."Velká čtyřka“ holdingových společností však dokázala navýšit ceny svých akcií i své obraty.

Nikdo by nejspíš nepopisoval rok 2010 jako úspěšný pro reklamní průmysl. I přes foukání silného větru recese přímo do tváří dokázala „Velká čtyřka“ holdingových společností navýšit cenu svých akcií i své obraty. Celkové „skóre“ šéfa komunikační skupiny WPP Martina Sorrella vyskočilo o 69%. Ceny akcií vzrostly o 28% a zisk z příjmů o 7%. Jedinou výjimkou byla Publicis Group, jejíž hlavní aktéři včetně výkonného ředitele Maurice Lévyho se museli vzdát svých bonusů, aby ukázali solidaritu s podřízenými. Vstřícný krok byl však pouze odkladem, Publicis vyplatí bonusy v roce 2011.

Zdroj informací a koláže: www.adweek.com


 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.