80 procent společností by rádo používalo iPady

1. 6. 2010 | RaTP
Jak se zdá, iPad si najde cestu nejen k srdcím běžného uživatele, ale zaboduje také v rámci B2B segmentu. Podle průzkumu společnosti Citrix, který provedla mezi svými zákazníky z IT segmentu, si totiž firmy kvality nového zařízení pochvalují a předpokládají, že si velmi rychle najde cestu do jejich technologického parku. Informaci přinesl server Read Write Web.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jak se zdá, iPad si najde cestu nejen k srdcím běžného uživatele, ale zaboduje také v rámci B2B segmentu. Podle průzkumu společnosti Citrix, který provedla mezi svými zákazníky z IT segmentu, si totiž firmy kvality nového zařízení pochvalují a předpokládají, že si velmi rychle najde cestu do jejich technologického parku. Informaci přinesl server Read Write Web.
Z průzkumu Citrix vyplývá, že 84 % společností bude podporovat rozšíření iPadů mezi zaměstnance, 50 % společností pak hodlá svým zaměstnancům iPady samo pořídit. 80 % společností považuje iPad za dobrý business tool a hodlá jej nakoupit pro vlastní potřebu. Za největší výhodu firmy považují mobilitu zařízení a jeho schopnost plnohodnotně zasuplovat stolní počítač pro drobné kancelářské úkony.
Průzkum je překvapivý zejména ze dvou důvodů. Zaprvé demonstruje odklon firem od low-cost zařízení (neboť iPad není zrovna levná záležitost) a požadavek na stále větší mobilitu počítačů, která pravděpodobně podpoří nejen trh s tablety, ale také smartphony.

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: