PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Mobilní zařízení
Marketing Journal
Mobilní zařízení Startup

Swappie, které repasuje a prodává iPhony, patří mezi nejrychleji rostoucí startupy v Evropě

Kreativní inspirace Mobilní zařízení

Nike vstupuje do metaverza s virtuálním světem Nikeland

Budování značky E-Commerce Mobilní zařízení

Samsung má první českou kampaň v herní platformě Roblox

Google Kreativní inspirace Mobilní zařízení

Konec 'rasismu' fotoaparátů. Reklama Googlu pro Super Bowl oslavuje jeho technologii k realistickému zachycení tmavých odstínů kůže

Apple Formy PR Mobilní aplikace Mobilní zařízení

Apple vyhrál soud s Epic Games. Může ale přijít o miliardy dolarů

Mobilní aplikace Mobilní zařízení

TikTok je první aplikací, která pokořila hranici 3 miliard instalací a nepatří Facebooku

Facebook Mobilní zařízení

Facebook chystá chytré hodinky. Digitální prostředí budete ovládat pohybem ruky

Mobilní aplikace Mobilní zařízení

Clubhouse upřesnil detaily svého rozšíření pro Android. Kdy bude dostupný v Česku?

Mobilní aplikace Mobilní zařízení

Clubhouse se konečně otevírá pro uživatele Androidu

Mobilní aplikace Mobilní zařízení

Aplikace Firma jako tým posiluje sounáležitost mezi kolegy i na dálku. Nabízí zkušební verzi zdarma

Mobilní aplikace Mobilní zařízení

Clubhouse dostal v Číně ban

Mobilní aplikace Mobilní zařízení

Skoro čtvrtina uživatelů smartphonů cítí, že je na nich závislá

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Aplikace Firma jako tým posiluje sounáležitost mezi kolegy i na dálku. Nabízí zkušební verzi zdarma
Marketing Journal Podcast: S Pavlínou Louženskou o tom, jak oslovit generaci Z
Samsung se směje výdrži baterií iPhonů a nazývá jejich uživatele „wall huggers"
Nielsen: Uživatelé stráví více času online na mobilních zařízeních než na PC
Rozhovor s Kenem Segallem: Marketing Applu má oproti minulosti problémy

Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.