Adobe předvedlo na Oscarech kreativitu pro všechny

10. 2. 2020 | Petr Michl
Kde jinde než na svátku filmového průmyslu připomenout, co vše Adobe svými nástroji tvůrcům umožňuje. Tato reklama je vizuálním orgasmem v nejlepším slova smyslu.

V noci z neděle na pondělí středoevropského času proběhlo předávání cen americké filmové akademie Oscar. Přenos tohoto ceremoniálu je stále jedním z nejsledovanějších v rámci celého filmového světa a vytáhnout se během něj chtějí i inzerenti. Letos se to rozhodně podařilo Adobe.

Tato společnost s Photoshopem, Premiérou, Illustrátorem a dalšími nástroji sdruženými pod Adobe Creative Cloud skutečně dává nezanedbatelnému množství tvůrců prostředky k tomu, jak přetavit jejich kreativitu ve vizuálně a audiovizuálně zajímavá díla. Spot, který běžel během přenosu „Oscarů“, nese název „Creativity for All“ a je utěšenou přehlídkou nádherných prací.

Reklama z dílny Goodby Silverstein & Partners čítá některá známá díla jako plakát Shepard Fairey „Make Art Not War“ nebo psychedelickou ilustraci Fridy Kahlo od Victorie Pavlov.

 


Zastoupen je ale i reklamní průmysl postavičkami z australského animovaného PSA opusu Dumb Ways To Die.


Za zvuků písně Pure Imagination spatříte i neotřelé portréty zpěvačky Billie Eilish nebo aktivistky Malaly Yousafzai.


Milujeme také tohoto „ropného“ ledního medvěda.


Až závěrečných 20 vteřin je ale skutečným kreativním vyvrcholením, kdy se jeden vizuál promítá do druhého a je skutečně obtížné je plně vnímat či snad jen zachytit. Výběr toho, co zaujalo nejvíce nás, můžete najít níže ve statické podobě.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: