Akademie digitálního marketingu dnes otevírá registrace pro podzimní běh

3. 6. 2015 | redakce
Už ode dneška se lze přihlásit do druhého běhu Akademie digitálního marketingu, který začne 8. 10. 2015.

Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí Digitální agentury, a digitální agentura Dobrý web úspěšně realizují první běh nového vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu. Intenzivní tříměsíční výuku završí studenti závěrečným testem a obhajobou seminární práce. Registrace do podzimního běhu budou zahájené dnes 3. 6. 2015.

Studenti akademie DigiAka získávají komplexní know-how z oblasti digitálního marketingu během 8 odborných tematických modulů (byznys cíle a řízení projektů, online reklama, search engine marketing, obsah a e-mailing, sociální média, digitální integrovaná komunikace, user experience a webová analytika). Každý modul má svého odborného garanta, který připravuje koncept výuky a zapojuje do přednášek další významné osobnosti jako hosty. Studenty navíc čeká i workshop prezentačních dovedností.

Získané znalosti a dovednosti prokážou při závěrečném testu a obhajobě seminární práce. Pro úspěšné absolventy je připraven certifikát a doporučení, jakým směrem se v kariéře ubírat.

“Těšíme se, že certifikát z této akademie se stane jakýmsi poznávacím znamením, a jeho nositelé budou chápat tytéž pojmy stejně a mluvit zkrátka stejnou řečí. Agenturám AKA pak bezpochyby usnadní výběr lidí na příslušné pozice,“ popisuje Michal Charvát, ředitel AKA.

V rámci samostatné seminární práce se studenti zaměřují na hodnocení digitálních aktivit reálné firmy. Studenti si mohli sami zvolit, zda budou seminární práci zpracovávat pro značku Blue České spořitelny, e-shop společnosti Růžový slon nebo pro e-shop Woox.

„Všechny nabídnuté firmy byly pro studenty atraktivní. Do prvního běhu DigiAka se přihlásilo 14 studentů a rozdělili se mezi zainteresované společnosti úplně rovnoměrně,“ popisuje Dagmar Plotěná, vedoucí vzdělávání v Dobrém webu a koordinátorka projektu DigiAka, a dodává: „Zájem o první běh nás velice potěšil. Věříme, že zpracované seminární práce budou pro zapojené firmy skutečně přínosem.“

Chystaný druhý běh Akademie digitálního marketingu začne 8. 10. 2015. Výuka bude probíhat vždy ve čtvrtek a bude ukončena obhajobami seminárních prací 21. ledna 2016. Školné stojí 24 950 Kč bez DPH; a registrace budou zahájené 3. 6. 2015.

Více informací o Digitální akademii najdete na webu: www.digiaka.cz

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.