Umění B2B: listopadová konference v Brně ukáže, že byznys může být i umění

31. 10. 2025 | redakce

B2B konference, tradiční setkání marketérů, obchodníků a manažerů z technických a průmyslových firem, se letos uskuteční 12. listopadu 2025 v Divadle Bolka Polívky v Brně.

Téma letošního ročníku nese název „Umění B2B" a organizátoři slibují program, který propojí kreativitu, obchodní praxi a osobní rozvoj.

Na pódiu se během dne vystřídají lidé, kteří dokazují, že i v B2B světě je prostor pro nápad, emoci a odvahu dělat věci jinak. Na koho se můžete těšit? 

  • Jan Řezáč (House of Řezáč) otevře téma B2B umění v době AI.

  • Ondřej Ratajský (SmartEmailing) – hlavní partner konference – ukáže, jak „vyniknout" i v přecpaných schránkách.

  • Karel Novotný (Brand Family) připomene, že značka není logo, ale příběh, který lidé chtějí sdílet.

  • Zahraničním hostem letošního ročníku je Mark Lesniak, který přiváží přednášku „Mediocre or Medici? Bridging the Creative Ambition Gap in B2B". Jeho pohled na kreativitu v B2B slibuje jeden z vrcholů celé konference.


Od dat po storytelling. Od improvizace po sebevědomí. Na jevišti se potkají obchodníci, marketéři, stratégové i koučové.

  • Zdeněk Ševčík (Key Advantage) ukáže, jak srozumitelně využívat data v každodenním obchodě.

  • Miloš Křepelka si vezme na paškál LinkedIn a prověří, kdo ho opravdu „umí".

  • A dvojice Jiří Kastner a Pavel Bezucký (Schneider Electric) vysvětlí, proč je někdy důležitější být vidět než být dokonalý.


Odpoledne pak nabídne panelovou diskuzi „Umění zazářit", kde se potkají Radek Petráš, Daniel Šmíd a Jiří Kastner– společně s moderátorkou Ilonou Pawerovou se zaměří na sebeprezentaci, rétoriku a osobní brand.

„Chceme ukázat, že B2B není jen o procesech a číslech, ale i o emocích, nápadech a schopnosti zaujmout," vysvětluje spoluorganizátorka akce Ilona Pawerová.

Podle Lukáše Smelíka, moderátora a autora projektu Umění B2B, má akce být prostorem, kde se potkávají ti, kdo B2B skutečně žijí – od velkých značek až po specialisty, kteří dávají obchodu a marketingu lidský rozměr.
Konference nabídne celodenní program plný přednášek, diskuzí i inspirativních vystoupení – chybět nebude ani závěrečná panelová debata „Umění zazářit" s osobnostmi jako Radek Petráš, Daniel Šmíd a Jiří Kastner, zaměřená na sebeprezentaci, rétoriku a leadership.

B2B konference 

Kdy: 12. listopadu 

Kde: v Divadle Bolka Polívky v Brně

Podívejte se na kompletní program a kupte si vstupenky.



Vstupenky jsou aktuálně v předprodeji na www.b2bkonference.cz.

Počet míst je omezen na 250 účastníků.



To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: