Alza.cz pilotuje novou službu Zkušebka

6. 3. 2018 | Petr Michl
Ti, co mají doma sušičku nebo myčku, často říkají, že si už bez ní nedokážou představit život. Alza.cz na to sází se svou novou službou. Dává lidem na jejich vyzkoušení až 60 dní.

Alza.cz a. s. spouští pilot nové služby s názvem Zkušebka. Zákazníci díky ní získají možnost vyzkoušet si vybrané výrobky ze segmentu velkých spotřebičů – sušičky, pračky se sušičkami a myčky po dobu 60 dní zcela zdarma.

Sušičky, mnohdy ani myčky ještě stále nejsou v českých domácnostech zcela běžnou záležitostí. V pilotním provozu se zákazníci mohou těšit na výběr z více než 100 produktů zvyšující komfort, pohodlí a šetřící čas.

Spokojený zákazník je pro nás naprosto klíčový. Možnost vyzkoušet si velké spotřebiče přímo doma, za běžných podmínek není příliš běžná, natož dostupná. Rádi bychom tuto uživatelskou zkušenost nakupujícím přinesli,“ uvedl Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz, a dodal: „Zájemci se na vybrané výrobky také mohou přijít podívat osobně na specializované pobočky v rámci prodejní sítě Alza.cz – například do Horních Počernic.“


Zdroj: Alza.cz

Pokud se spotřebič po zakoupení v domácnosti neosvědčí nebo nebude vyhovovat, lze ho bez udání důvodu poslat zpět. Lhůta na vrácení v rámci této služby je 60 dní. Alza zajistí odvoz zdarma a zákazníkovi vrátí peníze za zboží.

Pro Alzu to je chytré řešení spoléhající na to, že si lidé po vyzkoušení pohodlí, které přináší do života myčka nebo sušička, nebudou chtít odvykat. Překážkou vrácení může být nejen přirozená lidská pohodlnost, ale především u myčky i případné dodatečné náklady za instalaci. E-shop se pojišťuje proti zneužití tím, že Zkušebku lze využít na jednoho registrovaného uživatele jen dvakrát.  

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.