Alza.cz přináší sbírku reklamních klišé. Zcela záměrně

6. 8. 2019 | Petr Michl
E-mailová komunikace Alzy dokáže pobavit. Platí to i pro newsletter prošpikovaný těmi největšími reklamními klišé. Hádejte, co je „více než...".

Největší internetový prodejce elektroniky se opět vyšvihl ve své e-mailové komunikaci. Tentokrát si pro své odběratele připravil sbírku marketingových klišé natolik intenzivní, že bylo zřejmé, že jde o parodii. To, že jde u humor, naznačuje ostatně už pán s účesem „vpředu byznys, vzadu párty" ve fialovém saku na cover fotografii newsletteru. Jeho marketing vás prý dostane.

Hned první produkt otevírá klasika sloganů: více než. Tentokrát je Huawei P30 více než mobil .

Na cestách se hodí pracant i společník, musí být ovšem ideální.

Pochopitelně za to stojíte a vaše telefonáty také. Někdejší ozdoba uší wannabe velkomanažerů (dnes ji spolehlivě nahradily Airpods) stále může najít svého kupce, když si ho nejprve pořádně vychválíte.

Následuje notně ušmudlaný klenot mezi slogany a dokonce pokus o báseň.

E-mail pak zakončuje doporučení, kterému je hodně těžké věřit.

Je pro nás svým způsobem těžké odhadnout, nakolik si satirickou práci dokážou užít i lidé, co se nezabývají marketingem profesně a vnímají ho jen jako příjemci. Doufejme tak, že i snůška klišé s velkou dávkou nadsázky může prodávat.

Zdroj: Newsletter Alza.cz

Kam dál? 

V poslední době česká e-commerce scéna přišla s několika velmi povedenými newslettery. Na to, jak dva největší online prodejci elektroniky zareagovali na nejpočetnější občanskou demonstraci od roku 1989, se můžete podívat v článku Alza.cz i CZC.cz honí po Letné motýle.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: