AMI Communications zveřejnila obrat za rok 2010

25. 4. 2011 | KaS
Obrat skupiny AMI Communications v loňském roce překročil 260 milionů korun, rok před tím to bylo 152 milionů korun a v roce 2008 161 milionů.

Obrat skupiny AMI Communications v loňském roce překročil 260 milionů korun, rok před tím to bylo 152 milionů korun a v roce 2008 161 milionů. Zisk společnost zveřejnila naposledy v roce 2008, kdy činili přibližně 8 mil korun. Největší část příjmů tvoří PR agentura se svými dceřinými společnostmi, které patří mezi nejvetší agentury v Česku a mezi jejich klienty se řadí ČEZ, Dell, Téeefónica O2 či Unilever.

V loňském roce se skupina soustředila na rozvoj dceřiné společnosti Digital Communications, která se spoecializuje na podporu zastupovaných značek v online médiích a sociálních sítích. „Zadavatelé v České republice přestali loni o kampaních na sociálních sítích pouze mluvit a začali do nich více investovat. Online komunikace se stala důležitou součástí rozpočtů na public relations,“ tvrdí managing partner skupiny Marek Stránský.

Zdroj: Mediář.cz

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.