AOL se oddělil od Time Warner

11. 12. 2009 | ILE
Kdysi přední poskytovatel internetových služeb, společnost AOL, se včera oficiálně oddělila od mediálního koncernu Time Warner. Dlouhodobě nevýkonný AOL se chce více specializovat na poskytování internetových služeb a konkurovat Googlu, Yahoo a Microsoftu na americkém trhu s internetovou reklamou a v blízké době plánuje masivní relaunch, který by jej měl dostat zpět do sedla.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Kdysi přední poskytovatel internetových služeb, společnost AOL, se včera oficiálně oddělila od mediálního koncernu Time Warner.
Dlouhodobě nevýkonný AOL se chce více specializovat na poskytování internetových služeb a konkurovat Googlu, Yahoo a Microsoftu na americkém trhu s internetovou reklamou a v blízké době plánuje masivní relaunch, který by jej měl dostat zpět do sedla. Pomoci mu má mix zpravodajského servisu, informační podpory a zábavy. Odborníci však upozorňují, že hrát si na klín, který prorazí mezi Google a Yahoo nemá příliš smysl. Pro AOL by to mohlo v nejhorším případě znamenat začátek konce.

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.