Aplikace od L'Orealu chce být vaším nejlepším kosmetickým poradcem

16. 7. 2015 | Dan Škvařil
L'Oreal přišel s technologickým řešením, se kterým zákazníci mohou vyzkoušet třeba sto typů rtěnek, aniž by se musely dotknout svých rtů.

Značky začínají pomalu objevovat přednosti augmentované reality pro marketingové využití. Jedním z pokrokových projektů v této branži je aplikace Makeup Genius společnosti L’Oreal, která je virtuálním simulátorem jejích produktů. Díky své inovativnosti si vysloužila zlaté lvy v kategoriích DirectMobile a Promo and activation na festivalu kreativity v oblasti komunikačního průmyslu Cannes Lions.

Aplikace je jednoduchým testerem produktů L’Oreal. Poté, co se nasnímá váš obličej, můžete si vybrat některý z více jak čtyř tisíců produktů značky, například rtěnku nebo řasenku a nechat jej promítnout na svou tvář na displeji. Následná projekce je natolik reálná, že možná budete chtít šáhnout po zrcadle, abyste se přesvědčili o tom, co je skutečné.



Podobných aplikací, které se snaží na váš obličej snímaný předním fotoaparátem mobilu nanášet make up, tady už bylo několik. Žádná z nich však nenabízí takovou kvalitu a věrohodnost jako Makeup Genius. Není se však čemu divit, protože za ním stojí 18 měsíců vývoje a detaillní sken stovky výrazů tváře. Díky tomu se tak nestane, aby vám rtěnka během úsměvu přeskočila na zuby. L’Oreal tvrdí, že aplikaci vytvářela nejlepší americká společnost pro rozpoznávání obličejů. Stejnou technologii používá v některých svých filmech také Hollywood.

Jde zároveň o skvělý marketingový tah, protože vám umožní vyzkoušet si některé náhledy v pohodlí domova, ale funguje také jako instantní poradce v obchodech. Stačí jen nasnímat kód zboží a hned jej můžete vyzkoušet. V aplikaci navíc speciální tlačítko pro koupi produktu, které vás ihned přesměruje na e-shop. Pokud si uživatel bude chtít jen hrát a zkoušet různé kombinace make upu, může je nakonec rovnou sdílet se svými přáteli pře Facebook.



O tom, že si L‘Oreal Make up Genius vysoce cení, svědčí také výše rozpočtu na jeho inzerování, která se rovná výši nákladům na reklamu nového produktu. „L’Oreal exceloval v produktové reklamě a dařilo se mu i v propagaci značky. Teď je však čas na to nabídnout službu,“ řekl ještě před spuštěním kampaně pro AdNews Christophe Eymery, šéf digitální sekce francouzské kosmetické společnosti. I díky tomu si zasloužil český a slovenský trh lokalizovanou reklamu se Celeste Buckingham.



Make up Genius je k dostání pro iOS i Android také u nás, takže si jeho kvalitu můžete vyzkoušet sami.

Zdroje: Cannes Lions, AdNews

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.