Augmentovaná realita má standardizované logo

4. 6. 2010 | KAS
Všechny aplikace, pracující s prvky augmentované (rozšřené) reality, by nově mohly používat jednotné grafické označení. To bylo představeno Brunem Uzzanem, CEO společnosti Total Immersion - jednoho z největších světových dodavatelů AR řešení.

Ilustrační obrázek, zdroj: arplus.t-immersion.com/

Všechny aplikace, pracující s prvky augmentované (rozšřené) reality, by nově mohly používat jednotné grafické označení. To bylo představeno Brunem Uzzanem, CEO společnosti Total Immersion - jednoho z největších světových dodavatelů AR řešení.
Podle Uzzana vývoj AR aplikací připomíná Divoký západ a je třeba jej co nejdříve standardizovat. Právě zavedení uživání loga má být jedním z odrazových můstků, kterým se toho podaří dosáhnout.
Logo má podobu čtverce s kulatými rohy, uvnitř kterého je bezpatkovým písmem zkratka AR. V pravém horním rohu se pak nachází kruh se znaménkem plus.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.