Aukro představilo novou B2B strategii – ruší poplatky za vystavení a prodejcům nabídne širší servis

16. 4. 2014 | TZ

Aukro není již dávno jen aukčním portálem pro fyzické osoby. Velký význam má i pro profesionální prodejce, Aukro.cz proto představilo novou B2B strategii která je na ně zaměřena. Cílem je podpořit pozici Aukra jako silného prodejního kanálu, který usnadní profesionálním prodejcům cestu k zákazníkovi. Součástí strategie je i zrušení poplatků za vystavení v hlavních prodejních kategoriích, ke kterému Aukro přistoupilo toto pondělí. V dalších krocích se bude Aukro věnovat zjednodušení registrace a zkvalitňování zákaznického servisu.

„Středobodem nové koncepce jsou profesionální prodejci. Chceme s nimi komunikovat rychleji a lépe se přizpůsobit tomu, co pro svůj byznys potřebují. Zrušení poplatků za vystavení je jen prvním krokem," komentuje strategii Milan Kučera, ředitel obchodního portálu Aukro.cz. Dá se říci, že je to výsledek dlouhodobého vývoje. V roce 2011 představilo Aukro řešení, které poprvé dovolovalo vystavit zboží na Aukro.cz přímo z administrace e-shopů. Obchodní portál představoval příležitost pro profesionální prodejce ale již předtím, ať už pro kamenné prodejny bez vlastního e-shopu nebo pro e-commerce projekty rozšiřující svůj potenciální zásah. 

Profesionální prodejci budou moci vystavit zboží bez poplatků ve všech kategoriích

Právě možnost vystavit položky zdarma, a to ve všech hlavních prodejních kategoriích, je jednou z výhod, kterými chce profesionální prodejce Aukro oslovit. „Poplatky za vystavení představovaly pro řadu prodejců bariéru, proč na Aukru neprodávat," říká Kučera. Podle něj přinese zrušení poplatků výhody nejen prodejcům, ale ve výsledku budou profitovat hlavně nakupující. „Rozšíří se nabídka produktů, což přinese zákazníkům i výhodnější ceny," uzavírá.

Pro profesionální prodejce připravuje Aukro i výrazné zjednodušení registračního procesu, jednodušší formy propojení přes XML feed a aktivnější podporu přes speciální zákaznické oddělení.

Součástí strategie bude i akvizice nových prodejců do Zóny značek.Zóna značek se již nyní výrazněji podílí na celkovém obratu Aukra a do konce roku plánujeme navýšit počet prodejců zhruba o 50 %," dodává Kučera.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.