Balikobot.cz propojí výdejní boxy novou službou Lockers.ai

11. 11. 2020 | redakce
Výdejní boxy různých provozovatelů by měly být díky službě Lockers.ai dostupné většímu počtu e-shopů a dopravců. Zvýší to obsazenost boxů i jejich využitelnost pro zákazníky.
„Můžete mít ty nejlepší taktiky na světě a peníze. Když budete mít špatně strategii, neuspějete.“ 1
  • Jak zlepšit efektivitu prodeje?
  • Jak komunikovat se zákazníky?
  • Jak vycházet vstříc klientům?
  • Jak zpracovat funkční strategii?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: Mark Ritson

 

Technologická firma Balikobot.cz, přes kterou technicky projde okolo 10 % všech balíků v České republice, připravuje spuštění nové služby Lockers.ai. Tato služba umožní Čechům využít různých výdejních boxů od různých provozovatelů v kombinaci s běžnými dopravci. Lockers.ai propojí dopravce, e-shopy, spotřebitele a provozovatele samoobslužných boxů.

„Na českém trhu je přes 40 tisíc e-shopů, desítky různých dopravců a přes 500 automatických výdejních boxů na zásilky. Téměř všechny boxy trpí neoptimálním vytížením a to se chystá v následujících letech masivní nárůst tisíců výdejních boxů. Balíkobot.cz je dnes v tuzemsku největší subjekt v technickém propojení dopravců a jejich klientů a nyní přichází s novou službou, která bude výhodná pro všechny účastníky,” říká David Folprecht, spolumajitel Balikobot.cz.     


David Folprecht. Zdroj: Balikobot.cz

Lockers.ai si klade za cíl postavit ekosystém, ze kterého budou všichni účastníci benefitovat. Zákazníci internetových obchodů získají přístup k velkému množství nových výdejních boxů ve svém regionu, dopravci ušetří na tzv. poslední míli a provozovatel boxu bude profitovat z jeho větší vytíženosti. Cílem je vytvořit i mezi výdejními boxy obdobnou platformu, jakou vytvořil Balíkobot mezi e-shopy, dopravci a téměř všemi předními ERP systémy, kde se stal synonymem automatického tisku přepravních štítků nebo trackingu zásilek pro tisíce podnikatelů.

V následujících letech by česká e-commerce měla dosáhnout na 20 % obratu celého maloobchodu. Jen v roce 2020 by měl atakovat internetový prodej 200 mld. korun. Přesun kamenných prodejců na internet je znatelný trend, na který samoobslužné boxy v ulicích a u obchodních domů navazují. Logistika je klíčem k úspěchu v e-commerce, ale zároveň je pod velkým tlakem spotřebitelů. Bez automatického last mile doručení bude těžké obsloužit dvouciferným tempem rostoucí poptávku spotřebitelů.

„Odhadujeme, že do konce příštího roku bude v ČR až 2500 samoobslužných boxů. Výdejní boxy jsou celosvětový trend a současná pandemie jejich rozšíření nahrává. Je ohroženo mnoho klasických výdejních míst kvůli uzavírání a změnám ekonomiky. Balík ze samoobslužného boxu si můžete vyzvednout většinou 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a bez kontaktu s obsluhou. Není reálné, aby každý obchodník a dopravce měl všude své boxy. Jediná a správná cesta je spolupráce a agregace všech hráčů na trhu do jedné informační platformy. Shodně jako to dělá Balíkobot.cz již roky na trhu logistiky," říká ředitel projektu Lockers.ai Martin Coufal.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.