Billboardy osvětlují pařížské ulice, aby se lidé cítili v noci bezpečněji

15. 7. 2021 | Kristýna Vozková
Až 26 % pařížských žen a zástupců genderových menšin se bojí v Paříži po setmění vycházet. Díky kampani neziskové organizace Hands Away osvětluje temné předměstské uličky na 300 zářivých billboardů, které dělají ze západní Paříže bezpečnější místo.

S koncem lockdownů se do francouzské metropole pozvolna vrací i bujarý noční život. Ten s sebou ale nese mnohá rizika, zejména pro ženy. Ačkoliv je Paříži přezdíváno město světel, temné boční uličky v obyvatelích velkoměsta budí pocity nejistoty a strachu. Už v roce 2018 uvedlo v průzkumu ONDRP (National Observatory Crime and Criminal Justice Responses) 26 % žen a genderových menšin, že se noční Paříží odmítá o samotě pohybovat. Situace se navíc údajně po pandemii ještě zhoršila. 

Francouzská nezisková organizace Hands Away, která bojuje proti sexuálnímu násilí na veřejných místech, se tak rozhodla do nočního velkoměsta trochu světla přidat a přispět tak k tomu, aby se v něm nejen ženy cítily o něco bezpečněji. Díky spolupráci Hands Away a reklamní agentury TBWA Paris více než 300 billboardů (chcete-li CLV panelů)nejtemnějších ulicích v západní části Paříže mezi devátou hodinou večerní a sedmou ranní prozáří své okolí jasným bílým světlem, až o 20 % jasnějším, než je běžné.  

 

Kampaň nese příhodným názvem „Fearless Night“ (v překladu „Noc beze strachu“) a nám nezbývá než souhlasit se sloganem ve videu hlásajícím „reklamní billboardy nikdy nebyly tak užitečné“

Zdroj: Muse by Clio 

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.