British Petrol uvádí první reklamu od ekologické katastrofy

4. 7. 2011 | MaNo
Ropná společnost British Petrol spustila novou televizní reklamu. V kampani bude propagovat sponzorství na olympiádě v Londýně.

Ropná společnost British Petrol spustila novou televizní reklamu. Je to poprvé od ekologické katastrofy v Mexickém zálivu. V kampani bude propagovat své sponzorské aktivity na olympijských a paralympijských hrách v Londýně v roce 2012.

Tento třicetisekundový spot je pro BP první televizní reklamou za posledních pět let. Zaměřuje se na šest olympijských a paralympijských sportovců z týmu Velké Británie.

Pro zhlédnutí videa klikněte na obrázek.

Vedení BP věří, že kampaň pomůže zlepšit vnímání společnosti. Hodnota renomé společnosti (buzz) dosáhla svého nejnižšího bodu v týdnech po úniky ropy ( -73.2). Toto číslo se postupně zvyšuje a v současnosti se rovná -9.9 dle YouGov’s BrandIndex.

BP je jedním ze sponzorů olympijských her v Londýně 2012. Zdarma bude poskytovat palivo pro 4700 služebních vozů, dodávky ropy a zemního plynu v průběhu her.

Nová olympijsky zaměřená reklama byla zahrnuta do vysílání v pátek 1. července. Kampaň podpoří i outdoorová, tisková a digitální reklama. TV spot vytvořila agentura Ogilvy & Mather.

Zdroj: www.marketingweek.co.uk
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: