Bude "3D" buzzwordem letošního roku?

26. 1. 2010 | TMJ
Ještě před několika lety bylo 3D televizní zobrazování doménou několika málo stovek nadšenců. Avšak věci se daly do pohybu a ve svém pohybu zrychlily po příchodu Avatara - ten dokázal, že lidé po 3D baží a jsou ochotni za něj utrácet víc, než v případě klasického vysílání.

3D TV logo

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Ještě před několika lety bylo 3D televizní zobrazování doménou několika málo stovek nadšenců. Avšak věci se daly do pohybu a ve svém pohybu zrychlily po příchodu Avatara - ten dokázal, že lidé po 3D baží a jsou ochotni za něj utrácet víc, než v případě klasického vysílání. A tím se 3D technologiím připravila dokonalá půda pro masový vstup na trh.
V letošním roce se tak pravděpodobně dočkáme nálepek na televizích a monitorech, které nám budou oznamovat, že jsou 3D ready, případně Full 3D. Na trhu by se mohlo objevit několik desítek snímků na BD, které budou podporovat 3D. Hovoří se také o tom, že letošní fotbalový šampionát by mohl být vysílán ve 3D. Revoluce je v souvislosti s nástupem trojrozměrného zobrazení zvěstována i ve světě počítačových her. výrobci toho slibují mnoho.
Již teď je jasné, že "3D" se stane zaklínadlem audiovizuálního světa. Jestli ho však posune o několik mílových kroků kupředu, jak slibuje, si budeme moci říci až za rok.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: