Budweiser vytvořil v Rusku fotbalové hřiště z recyklovaných plastových kelímků

5. 4. 2019 | Kristýna Vozková
Plastové kelímky nemusí nutně končit v odpadu. Na výrobu jedinečné hrací plochy v ReCup aréně v Soči padlo 50 tisíc kelímků z loňského mistrovství světa ve fotbale v Rusku.

Co se stalo se stylovými plastovými kelímky Red Light Cups, ze kterých si návštěvníci loňského mistrovství světa ve fotbale vychutnávali své pivo a které červeně svítily při dostatečně hlasitém fandění? Pravděpodobně si řeknete, že skončily na skládce a s nimi navíc i pár drátů, červená dioda a baterie. Naštěstí to neplatí zcela. Oficiální sponzor fotbalového MS 2018, Budweiser, využil část z nich k výrobě jedinečného hřiště v nově vzniklé ReCup aréně v ruském Soči. Na speciální vysoce odolný povrch hrací plochy o rozměrech 64 x 42 metrů bylo použito zhruba 50 tisíc z celkem 3,2 milionů prodaných kelímků.

Fotbaloví fanoušci budou moci novou červeno-bílou arénu poprvé navštívit během zápasu World Cup REplay. Jejího slavnostního otevření se zúčastnili mimo jiné italská fotbalová legenda Marco Materazzi, ministr sportu Krasnodaru, Andrei Markov nebo marketingový ředitel pivovaru AB InBev Efes, Konstantin Tamirov. Marco Materazzi během události uvedl:

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku bylo uznáno jako nejlepší FIFA World Cup vůbec. Celý měsíc spojovalo miliony fanoušků z celého světa tato oslava fotbalu. Jsem rád, že oficiální sponzor turnaje sdílí myšlenku zachování odkazu mistrovství světa 2018 a pokračuje v jeho budování i po skončení samotného turnaje.”

 

Nové hřiště je dalším důkazem toho, že Budweiser bere svůj závazek směrem k udržitelnému rozvoji skutečně vážně. Značka se nedávno zavázala, že do roku 2025 bude každá jednotlivá láhev piva vyrobena za pomoci elektřiny z obnovitelných zdrojů. Budweiser tak hodlá svou spotřebu energie kompletně pokrýt obnovitelnou elektřinou z větrných elektráren. Takto vyrobené láhve mají speciální označení a je možné je zakoupit v USA a Velké Británii, kde se značce podařilo svůj slib již naplnit.

Zdroje: prnewswire.com, thedrum.com

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.