Burger King chce vyvolat touhu po sedviči

16. 6. 2011 | ZeB
Společnost Burger King spustila novou televizní kampaň. Pokud budou diváci sledovat otáčející se burger 5 minut, získají jeden Whopper zdarma, pokud se vydrží dívat 10 minut, získají zadarmo dva.

Společnost Burger King ve spolupráci s agenturou Crispin Porter + Bogusky vytvořila kampaň Whopper Lust (ve volném překladu: Touha po Whopperu). Kampaň se soustředí na televizní stanici DirectTV channel 111, kde vysílá nekonečné záběry sendviče Whopper, který se otáčí na grilu, z nějž šlehají plameny.

Pravidla hry jsou následující: pokud budou diváci sledovat otáčející se burger 5 minut, získají jeden Whopper zdarma, pokud se vydrží dívat 10 minut, získají zadarmo dva. S rostoucím počtem přetrpěných minut se zvyšuje počet burgerů, které získáte. Diváci nejen že nemohou danou stanici opustit, ale musí také reagovat na příležitostné výzvy, aby si jídlo zasloužili.

Během tohoto týdne společnost rozdala již 50 000 Whoppers. Nepochybně je to velmi zajímavý nápad na reklamu a podporu prodeje. Diváci, kteří sledují otáčející se burger déle než prvních pár minut však riskují své psychické zdraví.

 Zdroj: www.adweek.com
 

Štítky dokumentu: YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.