Carvago vstupuje do světa esportu. V nové sezóně Mercedes-Benz Virtual GP představuje svoji vlastní stáj

17. 3. 2022 | redakce
Do sezóny, která startuje 22. března, vstoupí český startup s talentovanými nováčky, kteří se v kvalifikaci do sezóny umístili na třetím a pátém místě. Carvago bude mít při závodech také reklamy podél trati. Vysílá je přitom i O2 TV sport a každý závod má potenciální dosah půl milionu diváků.


Zdroj: Carvago

Online marketplace Carvago.com oznámil, že vstupuje do světa esportu s kompletní stájí v rámci podniku Mercedes-Benz Virtual GP. Třetí roční Virtual GP odstartuje již 22. března a představí 12 týmů. Carvago svoje partnerství oznámilo mj. na tiskové konferenci ke startu osmého ročníku, kde byly představeny kompletní týmy včetně jezdců a partnerů ročníku.

„Carvago a esport. Pořád si na toto spojení zvykám a před první sezonou jsme plni očekávání. Kromě toho, že věřím v napínavé závody až do konce, si od této aktivity slibujeme posílení povědomí o našich službách a oslovení nových zákazníků,” říká Jakub Šulta, CEO Carvago, a dodává:

„Před pár lety by si nikdo nedokázal představit, že by mohl esport zaujímat tak silnou pozici. Dnes je součástí televizního vysílání na O2 TV Sport, která má více než půlmilionový dosah. Těší mě, že budeme u toho.”

Osmý ročník Virtual GP Tour sestává z 12 závodů na světoznámých tratích, které se jedou na simulátoru iRacing. Šampionátu se účastní 20 závodníků z 10 stájí. Online závody startují vždy v úterý 19:00 a trvají 55 minut. Carvago se svojí stájí vynikne během závodů nejen s kompletně obrandovanými vozy, ale v rámci partnerství bude vidět i na virtuálních outdoorových plochách podél trati.

Během celého ročníku Virtual GP tak získá možnost oslovit na O2 TV Sport při každém z 12 závodů až půl milionu diváků. „Esport již dávno není jen doménou teenagerů. Z první generace gamerů se stali naši zákazníci a jsme rádi, že je můžeme oslovit novým způsobem – jim blízkým, tedy s online konceptem prodeje ojetých aut. S Carvago jako partnerem VGP se potkají mimo jiné i na billboardových plochách kolem virtuálních drah,” doplňuje Jakub Šulta.

Sezóna 2022 startuje závodem na legendárním italském okruhu v Imole 22. března. Za tým Carvago nastoupí do sezóny Miroslav Svoboda a Petr Hermoch. „Věřím, že se naši jezdci dobře připravili na start soutěže a jako nováčci potrápí ty nejlepší. Na tento rok jsme pro závodníky vyčlenili prostředky na technickou i mentální přípravu. Také nás láká vyzkoušet si nové formáty v komunikaci a s jezdci dále pracovat,” uvedl Jan Vavřík, tiskový mluvčí Carvago.com.


Zdroj: Carvago

Virtual GP je nejprestižnější česko-slovenský šampionát ve virtuálních závodech, který byl založen v roce 2013. Díky zájmu a narůstající popularitě esportu se z původního online prostředí přesunul i na televizní stanici O2 TV Sport a od roku 2018 je hlavním partnerem šampionátu Mercedes-Benz.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: