Ceny za podporu cestovního ruchu mají ČT, ČRo a C.O.T. media

21. 6. 2010 | ČTK
Ocenění Grand Prix za nejvýznamnější projekty propagace cestovního ruchu v Česku za posledních 17 let dnes dostaly Česká televize, Český rozhlas a vydavatelství C.O.T. media. Ceny byly dnes vyhlášeny na festivalu ve Špindlerově Mlýně, který je součástí kampaně státní agentury CzechTourism "Česká republika - to letí!"

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Ocenění Grand Prix za nejvýznamnější projekty propagace cestovního ruchu v Česku za posledních 17 let dnes dostaly Česká televize, Český rozhlas a vydavatelství C.O.T. media. Ceny byly dnes vyhlášeny na festivalu ve Špindlerově Mlýně, který je součástí kampaně státní agentury CzechTourism "Česká republika - to letí!"
Česká televize ocenění získala za projekt Toulavá kamera, Český rozhlas za pořad Výlety. Vydavatelství zaměřené převážně na cestovní ruch C.O.T. media bylo oceněno za časopis pro management v cestovních ruchu COT business.
Osobností českého turistického průmyslu za posledních 17 let se podle verdiktu stočlenné poroty stal ministr pro místní rozvoj Rostislav Vondruška. Ocenění získal za celkový přínos a podporu aktivit v cestovním ruchu. Vondruška byl od listopadu 2004 do jmenování ministrem loni v květnu ředitelem agentury CzechTourism.
Oficiálně si ocenění dnes převzaly i již dříve zveřejněné nejlepší turistické počiny v oblasti cestovního ruchu od roku 1993. Nejmódnějším turistickým cílem v Česku se staly jižní Morava a Stodolní ulice v Ostravě. Za nejromantičtější místo považuje odborná porota zámek Hluboká nad Vltavou, nejmagičtějším městem je Český Krumlov.
Nejlepším turistickým produktem je liberecké zábavní centrum Babylon, nejlépe obnoveným turistickým objektem jsou pražské Sovovy mlýny. Nejekologičtějším regionem je Šumava, nejunikátnější budovou pražský Tančící dům, oceněn byl i zámek Zbiroh, centrum Prahy a webový portál Kudy z nudy.
Špindlerovský festival potrvá do soboty a jeho součástí bude například i prezentace regionální kuchyně a vystoupení umělců. Má také připomenout 17 let existence CzechTourismu. Mediální kampaň "Česká republika - to letí!" je dosud největší kampaní na podporu domácího cestovního ruchu, agentura na ní vyčlenila zhruba 70 milionů korun.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.