Česká podnikatelská pojišťovna podpořila aplikaci Aktivně a zdravě. Zapojilo se 51 000 lidí

11. 7. 2019 | redakce
Rad, jak jíst a sportovat, je plný internet, ale od čtení k praxi je obvykle daleko. Aplikace Aktivně a zdravě dokázala k pohybu či relaxaci přimět opakovaně desítky tisíc lidí.

Česká podnikatelská pojišťovna podpořila jako generální partner projekt Aktivně a zdravě nezávislé iniciativy Vím, co jím a piju o.p.s. Cílem projektu i stejnojmenné aplikace, který běžel od 15. listopadu 2018 do 6. června 2019, bylo inspirovat veřejnost na cestě za zdravým životním stylem.  Podle dostupných dat si aplikaci stáhlo a zapojilo se 51 000 lidí, přičemž většinu tvořily ženy mezi 18 a 35 lety. Pro aktivní uživatele připravila ČPP zvýhodněnou smlouvu životního pojištění jako ocenění jejich odpovědného přístupu k vlastnímu zdraví. Před dovolenou dále ČPP věnovala stovce nejaktivnějších uživatelů cestovní pojištění za poloviční cenu.

V průběhu 7 měsíců nabádala aplikace Aktivně a zdravě k plnění nejrůznějších sportovních, výživových i relaxačních úkolů. Uživatelé měli možnost postavit se celkem 144 výzvám, od počtu zdolaných schodů či dřepů, přes vynechání cukru z jídelníčku, až po zkoušku vyjmenovat na sobě několik pozitivních věcí. Výzvy se zdolaly více jak 100 000krát. ČPP jako generální partner věnovala dárky soutěžícím, kteří byli při plnění výzev v aplikaci nejaktivnější.

„Podobné projekty zde chybí a jakákoliv prevence je velmi důležitá. Dle průzkumu PR agentury Focus Agency  (vydavatel Marketing Journalu, pozn. red.) z července 2018 se vyloženě v kondici cítí jen 1 z 10 oslovených. Aktivních jedinců, kteří jakkoliv sportují alespoň dvakrát týdně, je 25 %, přičemž polovina ze všech respondentů se hýbe sporadicky nebo vůbec,“ upozorňuje na alarmující stav generální ředitel ČPP Ing. Jaroslav Besperát a vysvětluje impulz ke vzniku celého projektu a spolupráci s nezávislou iniciativou Vím, co jím a piju o.p.s. a ambasadory.

Podle ředitelky celého projektu Ing. Lucie Gonzálezové z iniciativy Vím, co jím a piju o.p.s. se jedná o unikátní formu podpory veřejného zdraví. „Těší nás, že jsme mohli být společně s ČPP průkopníky takového projektu a motivovat veřejnost ke změně životního stylu,“ doplňuje Lucie Gonzálezová. Ostatně projekt zabodoval i v soutěži Zlatý středník 2018, kde získal cenu Top Rated v kategorii nejlepší webové stránky a on-line aplikace.

Štítky dokumentu: Formy PR Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: