České dráhy chtějí prokázat, že "dostávají rozum"

18. 1. 2010 | TMJ
České dráhy si chtějí vylepšit reputaci, kterou jí poškodilo dlouhodobě špatné hospodaření a boje s konkurencí. V rámci rozpočtových škrtů, které se dotkly i marketingových aktivit, tak ruší výdaje na některá periodika. Právě ta byla často trnem v oku kritiků zbytečného plýtvání finančních prostředků.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

České dráhy si chtějí vylepšit reputaci, kterou jí poškodilo dlouhodobě špatné hospodaření a boje s konkurencí. V rámci rozpočtových škrtů, které se dotkly i marketingových aktivit, tak ruší výdaje na některá periodika. Právě ta byla často trnem v oku kritiků zbytečného plýtvání finančních prostředků.
Podle prohlášení ČD by se náklady na dráhami vydávané tituly měly snížit o drastických 80% - ruší se tituly Motion a Cargo Motion, Recepty z kupé, speciály včetně tematických příloh a z měsíčníku Grand Pendolino se stává čtvrtletník.
"Snahu drah vítám," prohlásil k dané situaci Ivan Lečtyř, mediální analytik. "Množství tiskovin, kterými firma zaplavovala kupé a čekárny bylo značně přehnané. Litovat lze snad jen zrušení tematických příloh k časopisům, které byly dlouhodobě na velmi vysoké úrovni."
České dráhy seškrtávají i ostatní propagační aktivity - omezují sponzoring a budou méně utrácet za prezentaci pomocí VIP. Marketing letos bude směřovat do více reálných vod - namísto na vyšší příjmovou skupinu se zaměří na běžného cestujícího, pro nějž se většina současných aktivit jevila jako zbytečné plýtvání v nelehké situaci.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.