Český product placement definitivně schválen

3. 5. 2010 | JTO
Od tohoto víkendu vstoupila v platnost nová pravidla pro product placement v českých televizích. Několikaměsíční úsilí stvrdil Václav Klaus. Zcela otevřené propagování produktů přímo v seriálech nebo filmech tak bylo zcela legalizováno. Jediným požadavkem je, aby byl divák vždy informován, že byl vystaven působení cílené reklamy - stačí sdělení například v závěrečných titulcích.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Od tohoto víkendu vstoupila v platnost nová pravidla pro product placement v českých televizích. Několikaměsíční úsilí stvrdil Václav Klaus. Zcela otevřené propagování produktů přímo v seriálech nebo filmech tak bylo zcela legalizováno. Jediným požadavkem je, aby byl divák vždy informován, že byl vystaven působení cílené reklamy - stačí sdělení například v závěrečných titulcích.
Kromě product placementu zákon upravuje regulaci internetových médií - tedy internetových rádií, televizí nebo videoportálů.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.