Maskoti zpátky na scénu! Společnosti oprašují svoje hvězdy

28. 3. 2012 | Bednářová Daniela
Panáček Specialista a Kapitán Morgan se opět dostali ke slovu. Příběhy vypráví i mléčná tyčinka.

Maskoti jednotlivých značek znovu ožívají. Ukazuje se totiž, že lidé na sociálních sítích dávají přednost konverzování s roztomilou postavičkou, než s člověkem bez jména a bez tváře, který má na starosti komunikaci společnosti.

Díky postavičkám jednotlivé společnosti mohou vyprávět nové a lepší příběhy, což je v době, kdy se do popředí dere content marketing, velmi důležitá věc. Maskoti dostávají prostor hlavně na sociálních sítích, ale jsou vidět i na webových stránkách a v televizních reklamách.

Čokoládová společnost Mars svému maskotovi - paní Brown dokonce svěřila hlavní roli v reklamním spotu, který se vysílal během amerického sportovního svátku Super Bowl. Investice jen do vysílacího času byly obrovské, ale vyplatilo se to. Úspěch se dostavil. Paní Brown známá pro svou proříznutou pusu dokonce vedla videochat s followery na Twitteru a zúčastnila se i televizní show.

Trend oprašování postaviček dorazil i do českých médií. Všimli jste si faceliftu panáčka Specialisty z Raiffeisenu? Na nějakou dobu z komunikace banky zmizel, ale nyní se vrací ve velkém stylu. Hraje hlavní roli v televizním spotu a na webových stránkách banky najdete i hru, ve které je ústřední postavičkou.

Kromě znovuzrozených starších hrdinů jako je Captain Morgan nebo panáček Michelin, se objevují i maskoti zcela noví. Mel jako mléčná tyčinka Milkbite, který bojuje s nízkým sebevědomím a vlastní identitou, protože je z půlky mléko a z půlky müsli. Na Facebooku má svůj video deníček, kde představuje třeba svého stejně rozpolceného kamaráda Sporka (napůl lžíce napůl vidlička).

Zdroj: www.adage.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: