Čína připravuje program pro propagaci domácích značek

19. 3. 2010 | ITO
Obdobu kritizované kampaně Buy American v současnosti chystá také Čína. Ta deklarovala, že podpoří nákupy zejména tamních technologií a elektroniky. Svoje obavy z omezování volné tržní soutěže již vyjádřily Spojené státy i EU. Podle Číny má program sloužit zejména pro podporu inovací.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Obdobu kritizované kampaně Buy American v současnosti chystá také Čína. Ta deklarovala, že podpoří nákupy zejména tamních technologií a elektroniky. Svoje obavy z omezování volné tržní soutěže již vyjádřily Spojené státy i EU.
Podle Číny má program sloužit zejména pro podporu inovací. Technologickému pokroku prý brání právě malá poptávka po domácích produktech, které se nemohou zbavit nálepky levné, ale poruchové a nekvalitní alternativy k výrobkům z Japonska, Spojených států nebo Evropské unie. Domácí firmy by prý neměly být programově protežovány například ve výběrových řízeních a rozhodně by neměla být nastartována segregace trhu mezi "domácí" a "cizí" výrobky.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.