Televizní společnosti přestávají věřit kompletnímu vysílání ve 3D

16. 3. 2011 | RaTP
"Nedovedu si představit, že by člověk přišel v sedm z práce a chutě si nasadil brýle, aby mohl shlédnout 3D zprávy," shrnul celý problém s 3D vysíláním televizních stanic Chase Carey, viceprezident News Corp. Stále více televizních společností nejen v USA začíná couvat od svých původních záměrů zajistit svým divákům plně 3D vysílání. Důvodů je několik.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

"Nedovedu si představit, že by člověk přišel v sedm z práce a chutě si nasadil brýle, aby mohl shlédnout 3D zprávy," shrnul celý problém s 3D vysíláním televizních stanic Chase Carey, viceprezident News Corp. Stále více televizních společností nejen v USA začíná couvat od svých původních záměrů zajistit svým divákům plně 3D vysílání. Důvodů je několik. V první řadě se jedná o velmi náročné investice ze strany televizních stanic, na stranu druhou minimální poptávka ze strany diváků. Výrobci 3D televizorů navíc nedokázali celou technologii posunout do takové pozice, aby byla snesitelná pro mainstreamového diváka. Informace přináší agentura Reuters.

3D formát podle mnohých zástupců televizních společností sluší spíše kinům. V televizním vysílání má opodstatnění pouze v několika málo případech. Těmi jsou sportovní události a vysílání kasovních trháků.

Prezident CBS Les Moonves uvedl svou zkušenost se sledováním originální série Star Treku, převedené do 3D.
"Rozhodně to nebylo nic, co by mě dostalo," uvedl. "Rozhodně mě to nepřesvědčilo o tom, že právě tohle je to, co trh potřebuje..."

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: