Cinemagrafy na billboardy! Okouzlující instagramové příspěvky si vydobyly své místo ve venkovní reklamě

13. 11. 2017 | Milada Zemanová
Kreativec Mike Mellia svými instagramovými posty zaujal velké značky. Kombinuje v nich statické prvky fotografie s videosmyčkou a nyní jsou jeho díla k vidění na billboardech v New Yorku.

Videa vytvořená Mikem Melliou se mohou pyšnit bezchybnou stylizací a není divu, že zaujaly velké množství módních inzerentů. Jedním z nich je i módní značka Brooks Brothers. Z jejich společné reklamy se nyní mohou těšit obyvatelé New Yorku.

Nejen, že Mellia navrhl reklamy pro Brooks Brothers, ale dokonce se v nich sám objevuje. Jednotlivá videa běží v New Yorku na billboardech, na stáncích i digitálních displejích a jsou pochopitelně dostupná také online. Zmíněné billboardy fungují dobře v outdooru, protože jsou tak nečekané. Mellia využil statické obrázky, které jsou doplněné o animované prvky v malých oblastech obrázků, ale přesto jsou nepřehlédnutelné.

V jednotlivých scénách má Mellia na sobě svetry z merino vlny od Brooks Brothers a cílem je poukázat na vlastnosti tohoto výrobku, jakými jsou jeho měkkost, omyvatelnost, prodyšnost a všestrannost.

Sám Mike Mellia pro AdFreak uvedl : „Myslím, že je tato kampaň úspěšná, protože je tak surrealistická a hravá. Protože nutí lidi, aby se na ni podívali dvakrát. Zvlášť, když ji vidí v tak velkých rozměrech a naživo. Pro tvorbu příběhu jsem chtěl vytvořit styl, jako když se potká JFK se setká s Stevem McQueenem a do toho vmísit moje vlastní vnímání New Yorku”.

Mellia dále ocenil nápad s umístěním reklamy na billboardy. „Billboardy dokázaly zmrazit okamžik, a přesto v nich běží nekonečná smyčka. To skutečně lidi zastaví a přinutí k zamyšlení”.

Další ukázky z této originální kampaně si můžete prohlédnout níže.

Zdroje: Adweek , Mike Mellia

Kam dál?

O zachycení pozornosti uživatele se inzerenti snaží neustále. Navíc vymýšlejí nové, rafinované způsoby. Například GIFy jsou k dispozici na Facebooku již 2 roky. A ve stejnou dobu se Facebook začal více věnovat i využití cinemagrafů pro potřeby reklam. Předpokládal, že napůl videa, napůl fotografie, a chce tak ohromit uživatele a donutit jej věnovat více pozornosti reklamám.

Formát cinemagrafů je navíc velmi populární i na Instagramu, kde jej aktivně využívají právě značky pro svou propagaci.

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: