Coca-Cola spustila kampaň - propaguje sponzoring olympijského ohně

20. 6. 2011 | bN
Coca-Cola spustila multimediální kampaň, kterou propaguje své sponzorství olympijské pochodně.

Coca-Cola spustila multimediální kampaň, kterou propaguje své sponzorství olympijské pochodně na Letních olympijských hrách v Londýně v příštím roce.

Kampaň s podtitulkem „Future Flames“ oslavuje talent a práci mladých lidí, kteří udělali cokoli, čím přispěli ke zlepšení života v jejich oblasti. Kampaň vybízí diváky, aby nominovali „mladé lidi, kteří vykonávají dobro ve svých komunitách“. Vítěz nominace ponese olympijský oheň na nadcházejících olympijských hrách v Londýně v roce 2012.

V reklamách pro kino a televizi, které vytvořila agentura Mother, vystupuje devatenáctiletý britský herec Thomas Turgoose, který běží městem s pochodní a potkává mladé lidi, kteří se prostřednictvím toho, co jim přináší radost, snaží předávat radost i ostatním.

Kampaň se dále bude soustředit i na outdoor, digitální reklamu a public relations aktivity. V radiu budou během kampaně uváděny advertoriály, ale také rozhovory s atlety.

Zdroj: www.marketingweek.co.uk
 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: