Commservis.com mění image

23. 4. 2010 | TAM
Jedna z největších komunikačních a public relations agentur ve východních Čechách, společnost Commservis.com, prochází po šesti letech výraznou změnou vizáže. Podle tiskové zprávy stojí za sjednocením korporátní image přesycený trh, který vyžaduje nezaměnitelnost značky. "O úspěchu rozhoduje především to, jak se firma dokáže prezentovat," sděluje Tomáš Zdechovský z Commservisu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jedna z největších komunikačních a public relations agentur ve východních Čechách, společnost Commservis.com, prochází po šesti letech výraznou změnou vizáže. Podle tiskové zprávy stojí za sjednocením korporátní image přesycený trh, který vyžaduje nezaměnitelnost značky.  "O úspěchu rozhoduje především to, jak se firma dokáže prezentovat," sděluje Tomáš Zdechovský z Commservisu. "Pro agenturu je to velice důležitý moment. Šest let jsme neprošli žádnou zásadní modernizací, která by držela krok s rychlým vývojem na trhu. Modernizací celkového vizuálního stylu agentury Commservis.com tak chceme nadále posilovat v silné konkurenci tuzemských agentur."
Nový firemní manuál společnosti představuje zjednodušenné logo, upravené propagační materiály, šablony s korporátním písmem, barvami a předepisuje podrobnou specifikaci pro prezentaci firmy. Série inovací vyvrcholí koncem měsíce, kdy dojde ke spuštění nového webu stavěného podle nejnovějších trendů moderní komunikace.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.