Czechteam.tv opět provede olympiádou, nově ve spolupráci s Eurosportem

2. 2. 2022 | redakce
Obsah czechteam.tv zaujal během olympiády v Tokiu 1,8 milionů uživatelů, kteří vygenerovali 31 milionů zhlédnutí. Zábavný pohled na sportovní olympijské dění se vrací, v Pekingu navíc s větším vhledem do zákulisí Her díky spolupráci s Eurosportem.

 

Se startem února začala znovu vysílat czechteam.tv. Digitální platforma, která vznikla propojením mediálního domu Czech News Center, internetové televize Mall.tv, Českého olympijského výboru a komunikační skupiny WPP, oslavila svou letní premiéru 31 miliony zhlédnutí s 1,8 miliony uživatelů. Naváže proto informačně-zábavním obsahem také ze zákulisí zimních olympijských her v Pekingu, který doplní nově i o vybrané záběry přímo z jednotlivých olympijských závodů či utkání. To vše díky partnerství s Eurosportem, který nabízí jako jediný všechny okamžiky z celých olympijských her živě nebo zpětně ze záznamu přes vlastní přehrávač Eurosport Player.

 „V létě se nám podařilo fantasticky doplnit sportovní přenosy a zpravodajství generálních mediálních partnerů, tedy olympijského týmu České televize a Českého rozhlasu. Soustředili jsme se na rozšíření české stopy, příběhy našich sportovců jsme rozvíjeli v digitálním prostředí a fanoušky jsme brali do zákulisí i do prostředí Tokia, abychom jim zároveň nahradili to, že nemohli být přímo v místě dění. Zafungovalo to skvěle, napříč všemi kanály, které mohla czechteam.tv nabídnout. S aktuální zimní verzí sportovního svátku to posuneme zase o kousek dál. Díky nově uzavřené spolupráci s Eurosportem nabídneme i vybrané záběry přímo ze soutěží, takže fanoušci na czechteam.tv uvidí i nejdůležitější okamžiky přímo z olympijských sportovišť,” říká předseda Českého olympijského výboru Jiří Kejval.

Na diváky bezplatné internetové televize čekají i tentokrát stovky minut rozmanitého sportovního obsahu. Část pořadů, úspěšných v létě, dostane svou zimní edici, ale objeví se i novinky. Aktuálně mohou na platformě sledovat první předtočené pořady týkající se zejména příběhů sportovců, nebo třeba premiérovou Ledovou tříšť, která nabízí mix vtipných i dramatických sportovních failů. Den před zahájením čtyřiadvacátých her se poprvé přihlásí Luděk Staněk s live talkshow Sazka studio, do které si každý den pozve tři zajímavé hosty, a bude takto provázet celou olympiádou. Prime-time czechteam.tv začne 4. února, kdy bude mít start i nový pořad Newsroom, který díky propojení s T-Mobile přinese třikrát denně to nejaktuálnější olympijské zpravodajství se zmíněnými záběry přímo z utkání. Dvacetidílné Víte, že… bude plné zajímavostí a kuriozit z historie zimních olympijských her. V anketě Já a sport, připravené ve spolupráci s Deníkem Sport, vyjde najevo, jaký mají známé osobnosti vztah k lyžování, bruslení nebo hokeji. A série Sport je věda se zaměří na to, jak olympionici využívají a někdy dokonce zneužívají vědecký pokrok ve svůj prospěch.

Digitální platforma bude klasicky doplněna o širokou komunikaci napříč mediatypy a reklamu nejrůznějších formátů. „Obsah bude, stejně jako v létě, různě derivován na pět dalších publikačních platforem, na Mall.tv, weby titulů Czech News Center v čele s iSport.cz, web olympijskytym.cz, na Facebook a Instagram, a v neposlední řadě na HbbTV ČT. A budou s ním pracovat i další tištěné a online tituly CNC,” vyjmenovává Juraj Felix, šéf Mall.tv a zároveň jeden z ředitelů zapojeného mediálního domu. „V létě jsme si otestovali, jak máme široký arsenál a jak dobře může fungovat. Czechteam.tv odvysílala celkem 39 pořadů, 112 hodin obsahu, 600+ epizod. To vše bylo fanouškovi dostupné na vyžádání (VOD), obohacené i o živě vysílaný interaktivní infotainment, nebo v hybridním vysílání HbbTV České televize. Za 16 dní olympiády se vyšplhala celková sledovanost projektu na 31 milionů views s 1,8 miliony uživatelů, což ještě předčilo očekávání nás všech. A úspěch měly i velké partnerské spolupráce, v rámci kterých nám firmy svěřily úkol vyboostovat vnímání jejich značky jako sponzora olympijského dění,” dodává Felix. 

V reklamě nabízela v létě online televize originální obsahové pořady včetně brandingu, sponzorské odkazy a zmínky i injektáže nebo klasickou video a displejovou reklamu či e-mailing. A s tím bude pokračovat i teď.  „Klientský obsah rozhodně nemusí být nudný a ve velké míře fanoušky bavil. Dokládá to fakt, že šest z osmi nejsledovanějších pořadů letní štace bylo právě klientských. Na těchto brandovaných pořadech odsledovali fanoušci více než 6,5 milionů minut, tedy 43 % z celkového času, který s projektem strávili,” uzavírá David Lhota, country manažer WPP.

 

Tip redakce 

Seznamte se s olympijskou kolekcí pro ZOH v Pekingu 2022. Je v tradičních barvách, motivem je česká vlajka  

Štítky dokumentu: Media Relations

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: