PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Media Relations
Marketing Journal
Formy PR Interní komunikace Media Relations Online PR

Startuje 21. ročník komunikační soutěže Zlatý středník

Formy PR Media Relations

PR Klub zavádí institucionální členství a slaví rekordní počet 571 přihlášek do Zlatého středníku

Media Relations

Czechteam.tv opět provede olympiádou, nově ve spolupráci s Eurosportem

Formy PR Media Relations

Fanoušci hokejového klubu Hershey Bears překonali světový rekord v hodu plyšáků na led

Media Relations

Tým podcastu Vinohradská 12 v čele s Lenkou Kabrhelovou opouští Český rozhlas

Formy PR Kreativní inspirace Media Relations

Jak uklidnit psy při ohňostrojích? V Dánsku je řešením speciální TV program

Formy PR Media Relations

Mluvčí roku 2021 mají Česká spořitelna a Policejní prezidium, nejlepší PR tým Škoda Auto

Formy PR Media Relations

Ovčáčkův výkon funkce tiskového mluvčího je neetický, tvrdí APRA. Chce mu vystavit červenou kartu

Formy PR Marketingový výzkum Media Relations

Studie: pouze 8 % tiskových zpráv je novináři medializováno

Formy PR Interní komunikace Krizová komunikace Media Relations

Ceny Lemur ovládl vzdělávací projekt ČT Edu. Marketing Journal bere bronz v kategorii Firemní publikace – blogy

Formy PR Media Relations

Reportáž z Communication Summit 2021: Dokument V Síti vznikl díky propracované CSR strategii O2

Media Relations Online PR Podcast YouTube

Newton Media přichází s novinkou automatického přepisu podcastů a YouTube kanálů

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Ceny Lemur ovládl vzdělávací projekt ČT Edu. Marketing Journal bere bronz v kategorii Firemní publikace – blogy
Focus Agency bude pokračovat v edukaci o chirurgické léčbě obezity
Marketing Journal Podcast: P.R.ciny s Bohuslavem Bohuňkem o krizové komunikaci a tiskových konferencích (2. část)
Případová studie: Kampaň informující o bariatrické chirurgii měnila životy
Bláznivé PR nápady, které neselhaly — část 2
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.