CzechTourism vyhlásil soutěž o nové destinační logo

25. 10. 2011 | VOt
České centrála cestovního ruchu CzechTourism vyhlásila soutěž o novou podobu loga České republiky. Výherce získá od agentury jeden milion korun.

Agentura CzechTourism vypsala soutěž o novou podobu loga a chce ho téměř po deseti letech změnit. Vítěz soutěže pak získá od české centrály cestovního ruchu jeden milion korun. Cílem je najít moderní a atraktivní logo, které graficky zobrazí podstatu Česka jako turistického cíle. Bude sloužit především pro prezentaci v zahraničí a má nalákat co nejvíce turistů.


V současné době používá organizace vlajku a nápis Česká republika. V očích cizinců je toto logo až příliš konzervativní. Nová podoba má dostatečně vystihovat naše hodnoty. CzechTourism dají přednost logu, které bude snadno reprodukovatelné a jednoslovné. Kratší „Česko“ je prý pro marketing mnohem lepší.


Zájemci mají měsíc na to, aby zaslali své nápady. Z těch pak patnáctičlenná porota, která bude složená ze zástupců CzechTourism, státní správy a z marketingových odborníků vybere výherce. Ocenění získají i návrhy, které se umístí na druhém a třetím místě.
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.