Díky Googlu se vyhnete čekání ve svých oblíbených restauracích

20. 11. 2017 | Kristýna Vozková
Díky Google už nebudete muset čekat na své oblíbené špagety hodinu. Máte totiž možnost dopředu zjistit, jak dlouho budete čekat na obsloužení, a určit si tak, který čas je pro návštěvu vámi zvolené restaurace nejlepší.

Po Oblíbených časech a Době trvání návštěvy spouští Google další novinku, kterou je Délka čekání v restauracích. Díky této službě si budete moci dopředu zjistit, který čas je pro návštěvu vámi vybrané restaurace nejvhodnější a rozmyslet se, zda vaše oblíbené špagety carbonara opravdu stojí za hodinové čekání. Tato novinka se spouští pro vyhledávání, ale podle společnosti bude brzy dostupná i v Google Mapách, a to pro více než milion restaurací po celém světě.  

Doba čekání uvádí, jak dlouho bude zákazník čekat v jednotlivých denních dobách ve zvoleném podniku na obsloužení a jak se tato doba liší v jednotlivých dnech během týdne. Zobrazená data vychází ze vzorků návštěv během posledních týdnů.

K určení těchto údajů Google využívá souhrnné a anonymizované údaje od uživatelů, kteří se přihlásili do Historie polohy Google. Všechny možnosti nabízené společností Google, tedy délka čekání, délka trvání návštěvy i oblíbené časy se u podniku začnou objevovat v případě, že tito uživatelé dosáhnou určitého počtu návštěv dané restaurace. Informace není možné k vašemu účtu přidat ručně. Zobrazovat se začnou samy až poté, co Google obdrží dostatek údajů o návštěvách. Nyní jsou již viditelné u některých podniků i v Česku, třeba u jedné z poboček Potrefené husy. 


Když si uživatel na Googlu vyhledá určitou restauraci a otevře si firemní zápis, vedle populárních časů se mu zobrazí odhadovaný čas čekání. Po kliknutí na kteroukoliv hodinu na grafu se pro ni ukáže očekávaná doba čekání a při scrollování doleva a doprava také týdenní souhrn časů. 

Zdroje: support.google.com, thedrum.com, blog.google

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.