Dopravní podnik vychovává cestující používající eskalátor

22. 1. 2010 | ILE
Mediální zájem, který v posledních týdench vyvolalo hned několik nehod cestující veřejnosti na eskalátrou přiměl dopravní podnik k nátisku edukačních letáčků s názvem "Desatero cestování po pohyblivých schodech". Ty vysvětlují, jak se má cestující při jízdě na eskalátoru chovat a lze je vnímat jako jakousi obranu proti dalším podobným událostem v budoucnosti.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Mediální zájem, který v posledních týdench vyvolalo hned několik nehod cestující veřejnosti na eskalátrou přiměl dopravní podnik k nátisku šedesáti tisíc edukačních letáčků s názvem "Desatero cestování po pohyblivých schodech". Ty vysvětlují, jak se má cestující při jízdě na eskalátoru chovat a lze je vnímat jako jakousi obranu proti dalším podobným událostem v budoucnosti.
Jedná se tak o další z řady kroků, které mají cestujícím připomenout zásady chování na jedoucích eskalátorech.
Dopravní podnik, přestože je v celých kauzách v podstatě nevinně a bezpečnost cestujících nezanedbal, ovšem naprosto selhal v krizové komunikaci po prvním vážnějším úrazu ze srpna loňského roku, kdy o tři prsty na noze přišel šestiletý chlapec. Pošramocené renomé se teď snaží napravit alespoň formou dalšího vzdělávání cestujících.
Kampaň, která bude v blízké budoucnosti doplněna i videoklipem, podle mluvčího DPP Ondřeje Pečeného vyjde zhruba na půl milionu Kč.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: